نگاه سیاسی و جناحی به منابع انسانی کار اشتباهی است

خبرگزاری شبستان: سرپرست جدید فرمانداری اردبیل، گفت: نگاه سیاسی و جناحی به منابع انسانی کار اشتباهی است چرا که وظیفه ما گره گشائی از مشکلات مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، حاج جواد زنجانی، سرپرست جدید فرمانداری اردبیل، صبح امروز (10 بهمن) در مراسم تقدیر و معارفه فرماندار اردبیل، اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تحریم های متعددی یکی پس از دیگری در کشور ما تحمیل شده است به گونه ای که حتی سیم خاردار در اوایل پیروزی انقلاب به کشور ما صادر نمی شد.


وی، با بیان اینکه دشمنان توطئه های بسیاری برای براندازی این نظام و ملت طراحی و اجرا کرده اند، افزود: اگر فردی نگاه موقعیتی و تجاری به نظام جمهوری اسلامی ایران داشته باشد به یقین بازنده ای بیش نیست چرا که قبول مسئولیت و خدمت به مردم در این نظام کار دشواری است.


زنجانی، با اعلام اینکه اگر مسئولی در خدمت به مردم کج حرکت کند قطعا سیلی محکمی از دست این مردم خواهد خورد، ادامه داد: وظیفه مسئولان است که امانت دار و کارگزاری خدمتگزار برای این ملت باشند.


سرپرست جدید فرمانداری اردبیل با تاکید بر اینکه وحدت مردم و رهبری ولایت نعمت بزرگ ایران اسلامی هستند، اضافه کرد: ما امروز امنیت و اقتدار کشور را مرهون نعمت ولایت و حضور مردم هستیم چرا که بدون حضور مردم در صحنه دشمنان به اهداف خود خواهند رسید.


وی، با یادآوری اینکه در کنار شورای چهارم و شهرداری اردبیل خدمت خواهم کرد، تصریح کرد: برای گره گشایی از کار مردم نباید زره ای اختلاف سیاسی به خود راه دهیم چرا که نگاه سیاسی و جناحی به منابع انسانی کار اشتباهی است.


مسئولان خدمت به مردم را سرلوحه کار خود کنند


در ادامه این مراسم کاظم دبیر، فرماندار سابق اردبیل، فرا رسیدن دهه فجر دهه طلیعه نور را به عموم مردم تبریک گفت و ادامه داد: در طول هشت سال گذشته در چهار شهرستان خدمت کرده و اقدامات مطلوبی به تناسب ظرفیت و مقیاس هر شهرستان انجام داده ام.


وی با بیان اینکه هدف گذاری های مسئولان باید از سطوح بالا تدوین شود اضافه کرد: با وجود امکانات محدود خدمت به مردم را سرلوحه برنامه های خود قرار داده ام.


دبیر، از عموم مردم و مسئولان طلب حلالیت کرد و گفت: باید دست به دست هم دهیم و برای توسعه استان اردبیل قدم های موثری برداریم.


در پایان این مراسم با اهدا لوح و هدایایی از زحمات کاظم دبیر تقدیر و حاج جواد زنجانی به عنوان سرپرست جدید فرمانداری اردبیل معرفی شد.


پایان پیام/
 

کد خبر 337762

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha