نواخته شدن زنگ انقلاب در 2هزار مدرسه کهگیلویه وبویراحمد

خبرگزاری شبستان: همزمان با سراسر کشور زنگ انقلاب در 2هزار مدرسه استان کهگیلویه وبویراحمد نواخته شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، در آیینی که صبح امروز(12بهمن)با شرکت دانش آموزان، فرهنگیان و مسئولان استانی و شهرستان بویراحمد در دبیرستان دخترانه شاهد یاسوج برگزار شد همزمان با لحظه تاریخی ورود امام به میهن زنگ انقلاب در این دبیرستان به صدا درآمد.

 

امام جمعه موقت یاسوج در این آیین گفت: عزت، اقتدار و سربلندی امروز ملت ایران اسلامی مرهون خون شهدا، رهبری بابصیرت و وحدت است که رمز پیروزی انقلاب تداوم آن است.

حجت الاسلام سیدعلی صالح موسوی اعظم گفت: دهه فجر و سالروز ورود امام، رشادت های مردم و پیروزی انقلاب برگ های زرینی در تاریخ پرافتخار انقلاب است.

 

رئیس اداره آموزش و پرورش هرستان بویراحمد نیز گفت: دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین آرمان ها و ارزش های دوران شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و آشنا ساختن نسل جوان با این آرمان ها و ارزش ها است.

محمدرضا شریعتی افزود: مردم ما باید با حضور در جشن‌ های ایام ‌الله دهه فجر به دشمنان و نااهلان و جاهلان بفهمانند که این انقلاب از توان و قدرت بالایی برخوردار است.

 

وی اظهار داشت: همه باید دستاوردهای انقلاب اسلامی که خون بهای شهیدان والا مقام و زحمات طاقت فرسای مجاهدان در راه خدا و رهبری های امام راحل (ره) است را حفظ و برای نسل جوان بیان کنیم.


این مسئول بیان کرد: دهه فجر امسال با توجه به حساسیت‌ هایی که وجود داشته و دارد باید باشکوه ‌تر از سال ‌های قبل برگزار شود.

گفتنی است، در این آیین دانش آموزان برنامه های شعر، سرود و دیکلمه اجرا کردند.


پایان پیام/

 

کد خبر 338243

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha