اخلاص در عمل شاخصه بارز امام خمینی(ره)/طنین پیام امام همواره جاری است

خبرگزاری شبستان: حجت‌الاسلام حاج‌علی‌اکبری با اشاره به اینکه امام (ره) در انجام کارها اخلاص را مورد توجه قرار می‌دادند، گفت: خدایی‌کردن کارها یکی از موضوعات مهم مورد توجه بنیانگذار انقلاب اسلامی بود.

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان، همزمان با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی ائمه جماعات، روحانیون و کارکنان مرکز رسیدگی به امور مساجد استان تهران عصر امروز 12 بهمن در حسینیه جماران حضور یافتند و با آرمان‌های امام خمینی (ره) تجدید پیمان کردند.

 

در این مراسم، حجت‌الاسلام محمدجواد حاج‌علی‌اکبری، رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد با اشاره به اینکه رهبر عالیقدر انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بهترین، زیباترین و کامل‌ترین بیانات را در مورد شخصیت امام خمینی (ره) و اندیشه‌های امام و قیام بزرگ امام و امت در اختیار ما گذاشته‌اند، گفت: رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند قوت ایمان، عمل صالح، اراده پولادین و اراده بلند، صراحت لهجه با صدق و متانت، صفای معنوی، باهوش و کیاست و تقوا و عطوفت همه در بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران جمع شده بود.

 

وی افزود: همه این ویژگی‌ها در انبیای الهی و اولیای کامل الهی دیده می‌شود و پس از انبیای الهی در انسان‌های والا مقامی همچون امام خمینی (ره) جمع شده است.

 

امواج پیام‌های امام خمینی(ره) هنوز هم جاری است

وی افزود: پژواک بیانات امام خمینی (ره) را امروز می‌توان در این مکان احساس کرد زیرا امواج پیام‌های امام خمینی (ره) هنوز هم جاری است و به ما وظایف‌مان را یادآوری می‌کند.

  

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) همواره در طول عمرشان اخلاص در کار داشتند، تصریح کرد: چیزی که برکت دارد و ماندگار است، کار برای خداست و امام حظ وافری از این سرمایه عظیم داشت.
 

حجت‌الاسلام حاج‌علی‌اکبری تصریح کرد: ملت ما امام را خوب شناخته بود و امام نیز مردم را خوب شناخت و اینچنین بود که آن انقلاب بزرگ رقم خورد.

 

وی گفت: بعد از درک زمان امام خمینی(ره) و تحولات پیوسته روزگار، چشم امید مردم به ظهور امام زمان(عج) است و حضور ما در این مکان به منزله تجدید میثاق و ماندن در صراط مستقیم تا رسیدن به آن روز بزرگ است.

 

بنابراین گزارش، در ابتدای این مراسم، حجت‌الاسلام محمدرضا حاتم‌پوری، معاون جذب و سازماندهی ائمه جماعات استان تهران با اشاره به اینکه رمز پیروزی انقلاب ما در رهبری شخصیتی بی‌نظیر، بی‌مانند و باتقوا همچون امام خمینی (ره) بود به ویژگی‌های اخلاقی امام (ره) اشاره کرد و گفت: اهتمام به نماز اول وقت، عبادت و بندگی بسیار بود که موجب شد ایشان به این مقام بزرگ دست یابند.

 

وی رمز پیروزی انقلاب اسلامی را وحدت و همراهی و همدلی مردم با رهبر دانست و گفت: امام خمینی (ره) تأکید بر وحدت شیعیان و انقلابیون داشت و در حال حاضر نیز ما برای اینکه ادامه‌دهنده مسیر آن بزرگوار باشیم باید تلاش کنیم تا دشمنان با عناوین مختلف بین مردم مسلمانان و مردم‌مان اختلاف نیندازند.

 

این گزارش می افزاید: در ادامه این مراسم، ائمه جماعات، روحانیون و کارکنان مرکز رسیدگی به امور مساجد از نمایشگاه انقلاب اسلامی و بیت امام خمینی (ره) بازدید کردند.

پایان پیام/


 

کد خبر 338583

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha