برگزاری مسابقه خاطره نویسی انقلاب همزمان با دهه فجر در کرهرود

خبرگزاری شبستان:‌ مسئول کانون فرهنگی هنری ایثارگران مسجد جامع کرهرود از مسابقه خاطره نویسی انقلاب در ایام الله دهه فجر در منطقه کرهرود خبر داد.

مسعود یسائی، مسئول کانون فرهنگی هنری ایثارگران مسجد جامع کرهرود به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: به مناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی مسابقه خاطره نویسی انقلاب به همت این کانون بین نوجوانان و جوانان منطقه با بهره مندی از شنیده های بزرگان خود در آن دوران برگزار و به بهترین خاطره در شب یوم اله 22بهمن جوایزی اهدا می شود.


وی افزود: به همین مناسبت زنگ انقلاب در مدارس کرهرود نواخته شد و مزار مطهر شهدای کرهرود با حضور پیشکسوتان عطر افشانی و غبار روبی شد.


یسائی همچنین از برگزاری مسابقات قرآن کریم خبر داد و گفت:‌ این مسابقات در سطح کانون ها در رشته های مختلف و در دو بخش خواهران و برادران برگزار می شود.


مسئول کانون فرهنگی هنری ایثارگران مسجد جامع کرهرود تصریح کرد: در شب 22بهمن پس از مراسم جشن انقلاب در مسجد به همت این کانون آسمان شهرکرهرود نورافشانی می شود.


وی وجود امام راحل(ره)، حضور یکپارچه مردم در تمام صحنه ها و اعتقاد راسخ و قلبی مردم به خدا، اسلام و اهل بیت (ع) را از عوامل اصلی پیروزی ملت مسلمان ایران در برابر نظام ستمگر شاهنشاهی عنوان کرد.


پایان پیام/
 

کد خبر 338693

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha