اعزام برگزیدگان قرآنی آذربایجان غربی به مرحله کشوری

خبرگزاری شبستان: مدیر کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی گفت: 11 نفر از برگزید گان سی و ششمین دوره مسابقات قرآنی استان به مرحله کشوری اعزام می شوند.

حجت‌الاسلام علی مصائبی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار شبستان، گفت: سی و ششمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم در رده سنی بزرگسالان در رشته‌های حفظ، قرائت و ترتیل اسفند سال جاری در شیراز برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: 11 نفر از نفرات برتر مرحله استانی مسابقات قرآن کریم آذربایجان غربی به این دوره از رقابت‌های کشوری اعزام می‌شوند که از این تعداد 4 نفر در بخش بانوان و 7 نفر در بخش آقایان شرکت می‌کنند.

 

مصائبی ادامه داد: از 7 نفر اعزامی در بخش آقایان به مسابقات کشوری قرآن کریم یک نفر در رشته حفظ کل، یک نفر در رشته حفظ 20 جزء و 3 نفر در رشته قرائت و 2نفر در رشته ترتیل با منتخبان سایر استان ها به رقابت می پردازند.

 

این مسئول با اشاره به برنامه های دهه فجر در امام زادگان استان، اظهار داشت: اجرای مراسم باشکوه مراسم بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی در اماکن و بقاع متبرکه، بازگشایی مساجد در مسیر راهپیمایی در روز 22 بهمن،حضور در راهپیمایی 22 بهمن و پخش سرودهای انقلابی در امامزادگان از مهم ترین برنامه های دهه فجر می باشد.


پایان پیام/

کد خبر 339270

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha