کسب مقام سوم مسابقات سراسری قرآن کریم توسط قاری یزدی

خبرگزاری شبستان: قاری یزدی موفق به کسب مقام سوم سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم کشور شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، محمدرضا دوست حسینی قاری برتر استان یزد در سی و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم حائز رتبه سوم در کشور شد.

 

حجت الاسلام محمود میرجلیلی، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد، امروز ( 15 بهمن) در دیدار با این قاری یزدی گفت: ایشان موفق شده اند در رشته قرائت و در بخش شکوفه ها مقام سوم کشور را کسب نمایند.

 

وی ادامه داد: در سی و پنجمین دوره سراسری مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف که با حضور برگزیدگان مرحله استانی این دوره از مسابقات برگزار شد، در بخش برادران و در مقطع سنی شکوفه‌ها، محمدرضا دوست‌حسینی از یزد در رشته قرائت رتبه سوم کشوری را به خود اختصاص داد و از وی با اهدای یک جلد کلام‌الله مجید، لوح تقدیر و هدیه مسابقات تجلیل شد.

 

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد یادآور شد: در بخش خواهران نیز در این دوره از مسابقات، موحده آیت‌الهی در رشته حفظ 20 جزء قرآن کریم رتبه چهارم کشوری را از آن خود کرد.

 

وی عنوان کرد: مراسم اختتامیه سی و پنجمین دوره مسابقات سراسری حفظ، قرائت و ترتیل قرآن کریم با حضور حجت‌الاسلام محمدی، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات، برگزیدگان و جمعی از مسئولان فرهنگی و قرآنی کشور در تالار فرهنگ تهران برگزار شد.
 

پایان پیام/

کد خبر 339827

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha