همکاری 77 وکیل با کمیته امداد قزوین

خبرگزاری شبستان: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین از همکاری 77 وکیل نیکوکار در طرح معاضدت قضایی با کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قزوین، هدایت صفری صبح امروز (15 بهمن) در جمع وکلا و مشاوران حقوقی که در سالن جلسات کمیته امداد استان قزوین برگزار شد، بیان کرد: در ایام مبارکی قرار داریم، روزهایی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و کمیته امداد نیز افتخار دارد که در نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی به دست پربرکت حضرت امام (ره) تأسیس شد.
 

وی ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی (ره) با عنایت الهی و به برکت نام بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی که بر تارک این نهاد مقدس است و با هدایت رهبر معظم انقلاب سه دهه از عمر خویش را طی کرد و امروز با افتخار به قله رسیده است و در این مدت نیز توانسته به موفقیت هایی دست یابد.
 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین تصریح کرد: شاید در سالهای اولیه تأسیس این نهاد؛ مبنای کمک به محرومان حمایت های مستقیم مادی بود ولی امروز کمیته امداد با توجه به رویکرد خویش در دهه چهارم فعالیت با توجه به نیازها و توانایی های اقشار مختلف تحت حمایت، بسته های حمایتی متناسب را ارئه می کند تا ذائقه محرومان را از خدمات نظام ولایی شیرین شود.
 

وی عنوان کرد: کمیته امداد امروز دیگر تنها به کمک کوتاه مدت به محرومان فکر نمی کند بلکه تلاش می کند تا فقر را از جامعه دور کند و با حمایت های بنیادی و اساسی ضمن حمایت از انسان های ضعیف بستر لازم را برای توانمندسازی آنها فراهم کند.
 

صفری اعلام کرد: همچنین کمیته امداد امام خمینی (ره) در کنار حمایت های اقتصادی به حمایت های اجتماعی، فرهنگی و قضایی نیز می پردازد که در بخش قضایی از وجود مشاوران و وکلایی قضایی و حقوقی بهره می برد تا ضمن ارتقای آگاهی جامعه هدف، آنها را در رسیدن به حقوقشان یاری کنیم.
 

وی تأکید کرد: از همین رو طرح وکیل خانواده برای نخستین بار در استان قزوین به اجرا در آمد که در این زمینه 77 نفر از وکلای نیکوکار به عنوان همکار با این نهاد مقدس همکاری می کنند تا با پیگیری حقوق مددجویان را صیانت کنیم.
 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین یادآورشد: وکلای نیکوکار با حضور خود در این طرح در واقع برای خویش باقیات و صالحات ذخیره می کنند و کمیته امداد امام خمینی (ره) که درصدد ترویج سنت های حسنه اسلامی است و در واقع این نهاد حلقه واسط اغنیاء و فقرا است.
 

وی یادآور شد: امیدواریم جامعه زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هر روز در بخش های مختلف توانمندتر از گذشته شده و از چتر حمایتی از این نهاد خارج شوند.
 

پایان پیام/

کد خبر 339620

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha