پرداخت100 درصد هزینه شیمی درمانی مددجویان کمیته امداد

خبرگزاری شبستان: مدیرکل بهداشت، بیمه های اجتماعی و درمان کمیته امداد امام خمینی (ره) از پرداخت 100 درصد هزینه های شیمی درمانی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قزوین، ناصر ایروانی منش در همایش تجلیل از پزشکان خانواده و مراکز درمانی طرف قرارداد که در سالن اجتماعات کمیته امداد قزوین برگزار شد، بیان کرد: عدالت و آزادی جزو عوامل غیر قابل اجتناب و مورد توجه همه است و زمانی که بی عدالتی وجود داشته باشد زندگی با لذت همراه نیست.
 

مدیرکل بهداشت، بیمه های اجتماعی و درمان کمیته امداد امام خمینی (ره) تأکید کرد: عدالت در میان ما ریشه دارد به طوری که در قیام حضرت امام حسین (ع) این موضوع وجود دارد و دین مبین اسلام و انقلاب اسلامی نیز از ابتدا به حفظ کرامت انسانی تأکید دارد که یکی از عوامل مهم در حفظ این کرامت، عدالت است.
 

وی با اشاره به اهمیت عدالت در تحقق سلامت اعلام کرد: عدالت در سلامت امر مهمی است که بعد از انقلاب به آن توجه شده است به طوری که بعد از انقلاب اسلامی شبکه های بهداشت در کشور شکل گرفت و بعد از جنگ نیز درمان کشور ارتقا یافت.
 

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین، ایروانی منش تصریح کرد: یکی از توفیقات ما در کمیته امداد امام خمینی (ره) این است که توانستیم در پرداخت هزینه های درمانی عدالت را اجرا کنیم تا مشکلات نیازمندان را در این بخش حل کنیم.
 

وی یادآور شد: در پرداخت فرانشیز به صورت پلکانی عمل کردیم تا هزینه های درمانی برای خانواده های نیازمند تأمین شود همچنین در بخش شیمی درمانی 100 درصد هزینه ها را پرداخت کردیم و در واقع تلاش می کنیم دغدغه های بیمار کاهش یابد.
 

پایان پیام/

کد خبر 340019

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha