اکران فیلم جشنواره فجر در ایلام

خبرگزاری شبستان: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام از اکران فیلم های جشنواره فیلم فجر در این استان خبر داد.

علی گهرسودی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، صبح امروز(16 بهمن) در گفت و گو با خبرنگار شبستان در ایلام، اظهار کرد: همزمان با سی و دوین جشنواره فیلم فجر، فیلم های این جشنواره در سالن مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد ایلام اکران می شود.


وی، با بیان اینکه اکران فیلم از 17 بهمن سال جاری تا 26 بهمن در این سالن ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: علاقه مندان می توانند برای تهیه بلیط و تماشای این فیلم ها به مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد ایلام مراجعه کنند.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، ابراز کرد: علاوه بر اکران این فیلم ها، نمایشگاه کتاب با عرضه تازه های نشر همزمان با این ایام مبارک دهه فجر در محل همین مجتمع برپا شده که بیش از 3 هزار عنوان کتاب در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.


گهرسودی، برگزاری کنسرت موسیقی ویژه خواهران و بانوان در این دهه با حضور گروه موسیقی از تهران در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد ایلام برگزار و اختتامیه جشنواره استانی فیلم بسیج نیز با همکاری بسیج هنرمندان، جشن شکوفه های انقلاب، مراسم تجلیل از شاعران پیشکسوت ایلامی و محفل شعر خوانی را از دیگر برنامه های دهه فجر عنوان کرد.


وی، در پایان از عموم مردم استان و علاقه مندان به جشنواره فیلم فجر به ویژه جوانان و نوجوانان برای تماشای این فیلم ها دعوت کرد.


پایان پیام/
 

کد خبر 340155

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha