هشتمین جشنواره شعر فجر در مشهد برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: هشتمین جشنواره شعر فجر با عنوان شعر انقلاب اسلامی در مشهد برگزار می شود.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، حسین مسگرانی ، معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی اظهار داشت: مرحله کشوری جشنواره شعر فجر با عنوان همایش "شعر انقلاب اسلامی" اردیبهشت 93در مشهد برگزار شد.


وی با بیان اینکه این همایش با حضور شاعران برجسته ملی و استانی و اعضای انجمن های شعر ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود،افزود:در این همایش از 5 شاعر برجسته انقلاب و 5 فعال حوزه شعر خراسان وشاعران برتر شعر انقلاب در شهرستانها تقدیر به عمل می آید.


مسگرانی با بیان این که جشنواره در کلیه شهرستان ها برگزار می شود، ادامه داد: جشنواره و همایش شعر انقلاب اسلامی در ایام الله دهه مبارک فجر در شهرستان های خراسان رضوی با همکاری ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن های شعر برگزار می شود.


وی در ادامه از انتشار فراخوان جشنواره" داستان کوتاه سرزمین مهر "با موضوع سبک زندگی ایرانی اسلامی خبر داد و گفت: این جشنواره در راستای ارتقاء و بهبود بخشیدن حوزه داستان های ایرانی و همسو سازی آن با اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی در خصوص استفاده از بن مایه های فرهنگی اسلامی و در جهت بهبود اصلاح سبک زندگی ایرانی اسلامی جشنواره داستان کوتاه سرزمین مهر را برگزار می کند.


وی اظهار داشت: جشنواره" داستان کوتاه سرزمین مهر " با موضوع سبک زندگی ایرانی اسلامی در گستره خراسان های شمالی، جنوبی و رضوی برگزار می شود.


بنا بر گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، معاون فرهنگی ارشاد خراسان رضوی ادامه داد: علاقمندان می توانند آثار خود را با استفاده از بن مایه های فرهنگی چون دیرینه ها، خرده فرهنگ ها، آداب و رسوم و زندگی مدرن شهری حداکثر سه اثر و در بخش های ویژه سبک زندگی ایرانی اسلامی و بخش آزاد از طریق پست الکترونیک به آدرس adabi.ostan@yahoo.com به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.


وی مهلت ارسال آثار به جشنواره" داستان کوتاه سرزمین مهر " را 10 اسفند عنوان کرد و گفت: آثار ارسالی قبلا در جشنواره دیگری نباید شرکت داده شده یا به چاپ رسیده باشد.
 

پایان پیام/

 

کد خبر 340192

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha