امام راحل پرچم مبارزه علیه طاغوت را از فرهنگ عاشورا کسب کرده بود

خبرگزاری شبستان: فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه در زمان رژیم طاغوت امام راحل و روحانیون نمی توانستند شاهد ظلم وتعددی به ملت ایران باشند، گفت: امام راحل پرچم مبارزه را از فرهنگ عاشورا کسب کرده بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، سردار رحیم نوعی اقدم، فرمانده و یادگار دوران دفاع مقدس، صبح امروز( 16 بهمن) در یادواره شهدای فصل زمستان و انقلاب شهرستان اردبیل که همزمان با یادواره شهدای فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان در مسجد قدس اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: محمد رضا شاه پهلوی شاه ایران بود ولی دست نشانده غرب برای غارت پروت این ملت و مملکت به شمار می رفت.


وی، با بیان اینکه امام راحل پرچم مبارزه را از فرهنگ عاشورا کسب کرده بود، افزود: با وجود مبارزات امام راحل و ملت ایران سخت ترین حکومت نظامی از 15 بهمن ماه شروع شد ولی امام (ره) پیغام داد که در 21 بهمن سال 57 باید حکومت نظامکی توسط مردم شکسته شود.


سردار نوعی اقدم، به خفگان سیاسی و نظامی موجود در دوران رژیم پهلوی اشاره کرد و گفت: امام راحل در طول عمر خود تنها یک بار به خداوند متعال سوگند خورده است و آن زمانی بود که فرمود:" به خدا سوگند حتی یکبار نیز برای مبارزه با ظلم و ستم نترسیدم."


فرمانده دوران دفاع مقدس، با تاکید بر اینکه عشق و اخلاص واقعی توانایی تغییر طبیعت آفرینش را دارد، عنوان کرد: مردم ولی نعمتان ما هستند و ما مدیون خانواده های شهدا و رزمندگان در طول پیروزی انقلاب اسلامی و بعد از آن هستیم چراکه صاحب اصلی انقلاب خود مردم هستند.


این یادگار دوران دفاع مقدس، ادامه داد: ادبیات پیروزی انقلاب اسلامی در 3 رکن خلاصه می شود که اولین آن وحدت و با یکدیگر بودن ملت، دومین ان پیروی محض از ولایت فقیه و آخرین عنصر آن تلاش در جهت کسب رضای خدا است.


سردار نوعی اقدم، حضور در یادواره های شهدا را تجدید بیعت با ارمان های انقلاب و شهدا عنوان کرد و گفت: ضرورت دارد که روحیه انقلابی و بسیجی در همه زمان ها و عرصه های انقلاب اسلامی در جامعه ساری و جاری باشد چراکه این عنصر تنها عنصری است که دشمنان از آن ترس واهمه ای دارند.


این یادگار دوران دفاع مقدس، بزرگ ترین استراتژی نظامی و محکم ایران اسلامی در مقابل توطئه های دشمنان را حاکمیت ولایت و مرجعیت دینی در کشور عنوان کرد و ابراز داشت: این اصلی است که تمام کشورهای دنیا از آن محروم هستند و ما اگر امروز طالب عزت و اقتدار بیشتر در جامعه جهانی هستیم باید به عناصر وحدت، اطاعت از ولی فقیه و کسب رضای خدا جامه عمل بپوشانیم.


سردار نوعی اقدم، در پایان سخنان خود یاوه گویی های استکبار علیه ملت ایران را عملیات روانی بیهوده توصیف کرد و گفت: اگر استکبار کوچک ترین ظلم و تعددی را به ملت ایران انجام دهد این ملت توانایی این را دارد که از 180 نقطه دنیا علیه منافع اسرائیل و آمریکا عملیات اجرا کند.


گفتنی است، پخش کلیپ حماسی و مدیحه سرایی از دیگر برنامه های این یادره شهدا بود.


پایان پیام/
 

کد خبر 340204

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha