حضور بیش از 200 اثر در نخستین جشنواره استانی سوره یزد

خبرگزاری شبستان: مسئول واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری یزد از حضور بیش از 200 اثر در نخستین جشنواره استانی شعر و داستان جوان سوره خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، هادی حکیمیان، مسئول واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری یزد، امروز ( 16 بهمن) در نشستی از حضور بیش از 200 اثر در نخستین جشنواره استانی شعر و داستان جوان سوره خبر داد.


وی با بیان اینکه جشنواره استانی شعر و داستان جوان سوره استعدادهای تازه ای را به جامعه ادبی استان معرفی می کند، افزود: هدف از برگزاری این جشنواره کشف و پرورش استعدادهای برتر در زمینه شعر و داستان، حمایت از آثار نوقلمان و ایجاد زمینه های لازم برای حضور چشمگیر و موفق تر شاعران و نویسندگان جوان یزدی در رقابت های منطقه ای و ملی می باشد.


حکیمیان با اشاره به اعلام فرخوان اولین جشنواره استانی شعر و داستان جوان سوره، از آبان ماه سال جاری گفت: مراسم اختتامیه این جشنواره 19 بهمن ماه برگزار و از برگزیدگان تجلیل به عمل خواهد آمد.


وی افزود: آثار ارسالی با موضوع آزاد در بخش های شعر کلاسیک، شعر سپید و داستان کوتاه به دبیرخانه این جشنواره رسیده است.


مسئول واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری یزد با اشاره به این که بیش از 40 شاعر و داستان نویس جوان استان در این جشنواره شرکت کرده اند، اظهار داشت: این جشنواره در مقاطع سنی 14 تا 18 و 18 تا 30 سال برگزار می شود.


وی گفت: سطح کیفی آثار رسیده به جشنواره از حد انتظار بالاتر بوده و درمجموع قابل قبول و امیدوارکننده است.


حکیمیان از چاپ آثار برگزیده این جشنواره خبر داد و گفت: انتشار آثار استعدادهای جوان باعث دلگرمی و امیدواری آنان شده و موجب می شود استان یزد در جشنواره ها و رویدادهای فرهنگی و ادبی کشور نماینده های شاخص و توانمندی داشته باشد.
 

پایان پیام/

کد خبر 340340

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha