امنیت کامل در مرزهای ایران اسلامی برقرار است

خبرگزاری شبستان: فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: امنیت کامل در مرزهای ایران اسلامی برقرار است و هرگونه تحرک و فعالیت عناصر بیگانه در کشور های منطقه و اطراف مرزهای ایران اسلامی را به دقت رصد می کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه عصر امروز( 17 بهمن) در در مراسم تجلیل از خانواده شهدای سپاه حضرت عباس(ع) در شمالغرب کشور که در تیپ 37 سپاه حضرت عباس (ع) استان برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به اینکه اتفاقات و تحولات بسیاری در اطراف ایران اسلامی در حال وقوع است ولی با این وجود امنیت کامل در مرزهای ایران اسلامی برقرار می باشد.


وی، برقراری این امنیت را مدیون ایثارگری ها و تلاش های رزمندگان ایران اسلامی و سپاه پاسداران توصیف کرد و افزود: هیچ کشوری در منطقه خاورمیانه به مانند ایران اسلامی امنیت ندارد و نیروهای مسلح ما برای حفظ این امنیت لحظه ای غفلت نمی کنند.


سردار پاکپور، از حضور مقتدرانه یگان های مرزی، در مناطق مرزی تشکر و قدردانی کرد و گفت: اصلی ترین وظیفه نیروی زمینی سپاه مبارزه با ضد انقلاب و حفظ امنیت مرزهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و برای تحقق این مهم از هیچ تلاشی فروگذاری نمی کند.


فرمانده نیروی زمینی سپاه، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی و بخصوص شهدای شمالغرب کشور، تصریح کرد: تکاوران سپاه پاسداران با عبور و فتح صعب العبورترین نقطه های مرزی همچون 'سرساوه' و 'جهنم دره سی'، توانسته اند پایگاه های نظامی ایجاد کنند که حتی تصور ان برای دشمن حیرت آور است.


این مقام مسئول، قدرت و تجهیزات نیروی زمینی سپاه در دفاع از دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی را یادآور شد و بیان داشت: رزمندگان ایران اسلامی هم در دوران دفاع مقدس و هم دوران انقلاب با ایمان راسخ و قلبی برای دفاع از مرزها و کیان انقلاب اسلامی آماده هستند.


سردار پاکپور، در پایان سخنان خود، خاطر نشان کرد: رهنمودهای داهیانه و عالمانه امام راحل، مقام معظم رهبری و اعتماد مردم به نظام و رهبری باعث شده است که اقتدار، عزت و کارآمدی نصیب ایران اسلامی و ملت بزرگوار آن شود.


پایان پیام/


 

کد خبر 340769

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha