افتتاح 70 پروژه در شهرستان بویراحمد

خبرگزاری شبستان: همزمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر 70 پروژه در شهرستان بویراحمد افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، همزمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر 70 پروژه با اعتبار 24 میلیارد تومان با حضور دکتر خادمی استاندار کهگیلویه وبویراحمد، دکتر محمدی، معاون سیاسی و فرماندار و جمعی از مدیران در شهرستان بویراحمد افتتاح و کلنگ زنی شد.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این آیین گفت: این طرحها در بخش های عمرانی، تولیدی و سرمایه گذاری، فرهنگی و اجتماعی، خدمات و کشاورزی است که زمینه اشتغال 204 نفر را به طور مستقیم فراهم کرده است.

 

سیدموسی خادمی، کارخانه تولید کود آلی کرانوله کشاورزی، سردخانه تعاونی 2301 با ذخیره‌سازی سالانه 3 هزار تن، پنج طرح گلخانه‌ای، ساماندهی گلزار شهدا، مسکن مدجویان، مدرسه 20 کلاسه علامه حلی را تعدادی از پروژه های افتتاحی برشمرد.

 

وی در آیین افتتاح مدرسه 20 کلاسه علامه حلی یاسوج که 2 میلیارد و 100 میلیون تومان هزینه داشته است، با بیان این که هم اکنون در استان بیش از یک هزار و 700 پروژه در دست اجراست، نسبت به رفع مشکلات، پیگیری تامین منابع مالی در مرکز و اولویت بندی آنها به خصوص تلاش برای اتمام طرحهای با پیشرفت 80 درصد به دستگاه های اجرایی تاکید کرد.

 

خادمی همچنین تکریم، حفظ کرامت و منزلت مردم و خدمت صادقانه و بی منت به آنها را از دیگر وظایف اصلی همه مسئولین برشمرد و تاکید کرد: مسائل فرهنگی در راس همه امور قرار گیرد.

 

پایان پیام/



 

کد خبر 341222

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha