جشن ویژه انقلاب در کانون موسی بن جعفر دامغان برگزار شد

خبرگزاری شبستان: جشن ویژه انقلاب با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، مسئول نظارت بردبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان و مسئولان شهرستان دامغان در کانون موسی بن جعفر این شهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار شبستان، مدیر کل فرهنگ ارشاد اسلامی استان سمنان شامگاه (19 بهمن) در این مراسم گفت: تمام دشمنی ها و حرکات سخت و نرم برای این است که انقلاب اسلامی ایران جهانی نشود.


محمد رضا سوقندی تاکید کرد: رسالت این است که پیام انقلاب و امام خمینی (ره) را به نسل های جدید که آن زمان را درک نکرده اند منتقل کنیم.


وی تصریح کرد: در حوزه های فرهنگی باید از ظرفیت های از جمله کانون های مساجد، انجمن های فرهنگی هنری، موسسات قرآنی و … کمک بگیریم تا بتوانیم مراسم بزرگداشت دهه فجر را هرچه باشکوه تر برگزار کنیم.


سوقندی ادامه داد: انقلاب اسلامی سه تاثیر اساسی بر جهان گذاشت که نخستین تاثیر آن حرکت تاسیس نظام جمهوری اسلامی بود که حرکتی بنیادین و استراتژیک توسط امام خمینی (ره) بود.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، گفت: دومین تاثیری که انقلاب اسلامی داشت در جهان اسلام بود که از آن به بیداری اسلامی یاد می شود این حرکت ها کاملا دینی است.


سوقندی اضافه کرد: سومین تاثیر انقلاب خیزشی مردمی در جهان بود و این مربوط به ایران و جهان اسلام نیست.


وی بیان کرد: انقلاب اسلامی به تمام جهان این پیام را داد که این قدرت ها پوشالی هستند.


مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان سمنان با تبریک ایام‌الله دهه‌فجر گفت: این ایام الله روند و سیری در حرکت جهان بشری بود که یک روند همسو با دنیای استکباری و استعماری در تاریخ بشر ایجاد کرده است.


در پایان این مراسم از فعالان کانون موسی بن جعفر دامغان تقدیر وتشکر کرد.


پایان پیام/

 

کد خبر 341487

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha