آمادگی مشارکت دربرنامه های فرهنگی و مطالعه محور در دانشگاه ها را داریم

خبرگزاری شبستان: مدیر کل کتابخانه های عمومی استان اردبیل گفت: این اداره کل آمادگی دارد در برنامه های فرهنگی و مطالعه محور همه دانشگاه ها مشارکت کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اردبیل، صادق فرهمند امین، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اردبیل، صبح امروز (20 بهمن) در مراسم تقدیر از پژوهشگران دانشگاه فرهنگیان اردبیل، در محل پردیس علامه طباطبایی، اظهار داشت: تجربیات جوامع پیشرفته نشان می دهد پیشرفت این کشورها در سایه توجه به دانش و پژوهش صورت گرفته است.


وی، با بیان اینکه دوران طلائی اسلام به علت شوق به علم اندوزی دانشمندان کشورهای اسلامی شکل گرفت، افزود: پیامبر اکرم(ص) همواره به دانش اندوزی مسلمانان تأکید داشته و حتی در حدیث نبوی مشهور به ایرانیان بعنوان مردمی که اگر علم در دورترین نقطه نیز باشد به دنبال آن خواهند رفت، اشاره داشته اند.


این مسئول، لازمه پژوهش را مطالعه عنوان داشت و تصریح کرد: کتابخانه های عمومی استان با بهره گیری از منابع غنی و امکانات مناسب، همه روزه پذیرای پژوهشگران و علاقه مندان به کتاب و مطالعه هستند.


به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان اردبیل، این مقام مسئول، دانشگاه فرهنگیان را یکی از موفق ترین دانشگاههای پژوهش محور استان دانسته و خاطر نشان شد: اداره کل کتابخانه های عمومی استان آمادگی دارد در برنامه های فرهنگی و مطالعه محور همه دانشگاه ها مشارکت نماید.


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اردبیل، با تقدیر از نقطه نظرات اساتید و صاحبنظران استان در خصوص نهادینه کردن فرهنگ مطالعه، از آنانئ خواست تا با ارائه مشورت ها و راهکارهای خود، کتابخانه های استان را در تحقق جامعه فرهنگی یاری دهند.


پایان پیام/

کد خبر 341697

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha