مسیرهای 21 گانه راهپیمایی 22 بهمن‌ در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد

خبرگزاری شبستان: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد مسیرهای 21 گانه راهپیمایی 22 بهمن‌ ماه در سطح این استان را اعلام کرد.

حجت ‌الاسلام محمد رضایی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با خبرنگار شبستان با تاکید بر حضور مردم همیشه در صحنه این استان در این روز حماسه ساز، اظهار داشت: مردم استان همگام و متحد و با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن امسال بیعت مجدد خود را با انقلاب و آرمان‌ های الهی امام راحل اعلام می ‌کنند.


حجت الاسلام رضایی به مسیرهای 21 گانه راهپیمایی 22 بهمن‌ ماه در سطح کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: راهپیمایی 22 بهمن در مرکز استان ساعت 10 صبح از مسیر از میدان شهدای نیروی انتظامی آغاز و راهپیمایان از میدان هفتم تیر به سمت خیابان طالقانی حرکت پس از رسیدن به خیابان جمهوری اسلامی در میدان میدان امام حسین (ع) باسوج تجمع می کنند.


وی گفت: در شهرستان گچساران حرکت خود را از ساعت 9 صبح از میدان امام خمینی (ره) به سمت خیابان بلادیان آغاز و از آنجا به سمت چهار راه فرمانداری سابق‌ حرکت و پس از عبور از شهرداری در بوستان شهدای گمنام این شهر تجمع می کنند.


این مسئول فرهنگی و تبلیغی کهگیلویه وبویراحمد افزود: مردم غیور و متدین شهرستان کهگیلویه نیز حرکت خود را ساعت 9 صبح از جلوی سپاه به سمت بلوار هلال ‌احمر آغاز و در میدان مرکزی امام حسین (ع) این شهر تجمع می‌ کنند.


وی با بیان اینکه راهپیمایی در شهرستان بهمئی از ساعت 9:30 از میدان امام حسین (ع) و خیابان امام خمینی (ره) آغاز و راهپیمایان پس از عبور از خیابان بعثت (فرمانداری سابق) در ورزشگاه شهید رجایی این شهر تجمع خواهند کرد، اظهار داشت: در شهرستان دنا راهپیمایاین از دو مسیر یعنی از فرمانداری و مسجدالنبی (ص) به سمت خیابان شهید مطهری حرکت و در میدان الله تجمع و راهپیمایان در مسیر دوم حرکت خود را از مدرسه شهید مطهری و خیابان شهید مطهری و در نهایت در میدان الله و خیابان دنا تجمع می کنند.

 

حجت الاسلام رضایی، زمان حرکت و تجمع راهپیمایی 22 بهمن در شهرستان‌ های باشت، چرام، لنده و سوق را ساعت 9:30 عنوان و خاطرنشان کرد: راهپیمایان باشتی نیز از چهار راه کتاب به سمت ورودی شهر حرکت و در شهر چرام راهپیمایان حرکت خود را از خیابان مالک‌اشتر و بلوار شهید دستغیب آغاز و پس از عبور از کمیته امداد و خیابان حضرت ولی ‌عصر (عج) اجماع داروخانه شبانه ‌روزی اجتماع می کنند.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت:راهپیمایان لنده ای نیز حرکت خود را از جلوی سپاه و خیابان امام خمینی (ره) آغاز و در نهایت در میدان انقلاب (جلوی ثبت ‌احوال) تجمع و در شهر سوق نیز راهپیمایان حرکت خود را از مصلی نماز جمعه و خیابان شهدا‌ به سمت خیابان هفده شهریور آغاز و در میدان امام خمینی (ره) این شهر اجتماع می‌ کنند.


وی ساعت شروع و تجمع مردمی لوداب، سرفاریاب، مارگون، سرآسیاب، بوستان و دیل را ساعت 9 صبح 22 بهمن بیان کرد و گفت: مسیر حرکت و تجمع شهرها و بخش ‌های مذکور لوداب از چهارراه جهاد تا دبیرستان دخترانه الزهرا، سرفاریاب: میدان شهدا تا مسجد ابوالفضل‌ (ع)، مارگون: چهار راه شهر به سمت گلزار شهدا ـ آتش ‌نشانی ـ مدرسه شهید باهنر، سرآسیاب: روستای ده‌ بتار ـ دبیرستان شهدا ـ گلزار شهدا برگشت به سمت دبیرستان شهید مطهری، بوستان: از جلوی بخشداری بوستان تا مدرسه برکت و دیل: مدرسه حضرت زهرا (س) تا گلزار شهدا است.


حجت الاسلام رضایی گفت: مسیر راهپیمایی ممبی ساعت 8:30 جلوی بخشداری به سمت حوزه سیدالشهداء (ع) ـ دبیرستان شهید جهان‌ نژادیان، دیشموک ساعت 9:30 میدان شهدا ـ میدان امام حسین (ع) ـ خیابان چویل ـ خیابان آزادی ـ هنرستان امیرکبیر، چیتاب ساعت 9:30 فلکه بسیج به سمت ورودی شهر ـ میدان امام حسین(ع) ـ مسجد صاحب ‌الزمان(عج) و بخش سپیدار ساعت حرکت 9:30 از حوزه مقاومت بسیج امام رضا (ع) تا گلزار شهدای سپیدار است.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 341956

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha