افتتاح نمایشگاه نقاشی کودک، مسجد و انقلاب در استان یزد

خبرگزاری شبستان: همزمان با ایام الله دهه فجر نمایشگاه نقاشی کودک، مسجد و انقلاب در استان یزد افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، ظهر امروز و همزمان با نهمین روز از دهه فجر، نمایشگاه نقاشی کودک، مسجد و انقلاب به همت دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان یزد در محل نگارخانه مجتمع امام علی (ع) افتتاح شد.


محسن رستگاری مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد و مسئول کمیته مساجد ستاد بزرگداشت دهه فجر استان یزد در حاشیه افتتاح این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه آثار کودکان زیر 8 سال عضو کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان در معرض نمایش عموم قرار گرفته است.


وی افزود: آثار به نمایش در آمده با محوریت دهه فجر و در موضوعات راهپیمایی 22 بهمن،سقوط رژیم پهلوی،امام و شهدا و آمریکا و صهیونیسم می باشد.


رستگاری با اشاره به ارسال پیش از 850 اثر به دبیرخانه کانون های مساجد استان تصریح کرد:در این بین 600 اثر به نمایش گذاشته شده است.


مسئول کمیته مساجد ستاد بزرگداشت دهه فجر استان یزد افزود: این تعداد آثار ارسالی در قالب 150 قاب به نمایش گذاشته شده است.


وی اظهار داشت: این نمایشگاه تا 25 بهمن ماه صبح ها از ساعت 9 الی 12 و عصرها از ساعت 16 الی 18 آماده پذیرایی از هوطنان عزیزمی باشد.


مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد، هدف از برگزاری مسابقه نقاشی و نمایشگاه کودک،مسجد و انقلاب را آشنایی بیشتر کودکان با آرمان های انقلاب و حوادث و رویدادهای رخ داده در جریان پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی دانست.


لازم به ذکر است ؛ مراسم افتتاحیه این نمایشگاه با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل روابط عمومی استانداری، رئیس ستاد اقامه نماز و سایر مسئولان استان برگزار شد.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 342129

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha