همدستی وهابیت با صهیونیسم بین المللی در جبهه معارض انقلاب

خبرگزاری شبستان: عرفان‌های نوظهور با آشوب باور‌ها، جریان‌های منحرف با مشغول کردن ذائقه مردم به محتواهای پوچ و از همه بالا‌تر جریان صهیونیسم بین المللی در کنار وهابیت برای مقابله با انقلاب صف آرایی کرده‌اند.

خبرگزاری شبستان: در آستانه یوم الله 22 بهمن با حجت الاسلام محمدرضا فوادیان، معاون بنیاد مهدی موعود (عج) و نویسنده کتاب "شرح دعای فرج" درباره وهابیت و جریان تکفیری ها و اقدامات این فرقه های ضاله برای مبارزه با انقلاب اسلامی به گفتگو پرداخته ایم که از نظرتان می گذرد:
 

غرب چقدر بر وهابیت برای مقابله با انقلاب اسلامی و فراگیری آن تمرکز کرده و در این مسیر چه هزینه هایی را متحل می شود؟
کتاب هایی که جریان های وهابی ضدشیعه نوشته اند قابل مقایسه با قبل و بعد از انقلاب نیست. شما آثار بسیار محدود و انگشت شماری را ضد جریان شیعی می دیدید اما امروز ه آثار فراوانی وجود دارد. دکتر حسام العماد که وهابی بوده و تازه شیعه شده عنوان کرده در دانشگاه های مدینه دیده ام که کتاب ها و مقالات ضدشیعه بسیار زیادی نوشته اند.
شیعه امروز تبلورش با انقلاب ایران است و جمهوری اسلامی ایران نشان داده است که حکومت دینی می تواند حاکمیت داشته باشد و قانون اساسی که مبتنی بر دین باشد کاربرد دارد. غربی ها درصددند جریان هان انقلاب اسلامی و ولایت فقیه را ناکارآمد نشان دهند.


آیا بحران های منطقه و تلاش برای اسلام هراسی را می توان اقدامی برابر انقلاب ایران دانست؟
غربی ها اسلام هراسی و شیعه هراسی و ایران ستیزی دارند. ما می گوییم تفکر ناب اسلام مبارزه و جهاد با جریان های فاسد و راضی نبودن از وضع موجود و تلاش برای رسیدن به وضع مطلوب است. اینها دارند این وضع را نامطلوب قرار می دهند و اسلام را یک دین فردی مطرح می کنند که در عرصه اجتماعی توان عرض اندام ندارد و با توجه به اینکه غرب سکولار است، می گوید حاکمیت افراد عالم و دین برای کلیسا و خانه است. انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی اخلاق؛ ایمان و خدا را در عرصه های سیاسی به حاکمیت رساند که غربی ها از این مسئله واهمه دارند.
 

نگاه و رویکرد امام و رهبری در مقابل اقدامات این فرقه ضاله چه تاثیری در نقشه بر آب شدن اقدامات آنها دارد؟
شیعه با روحی که در آن دمیده شده است با بحث "قیام عاشورا" و "انتظار مهدویت" کار می کند و در مقابل این هجمه ها ایستاده است. در عراق سیدعلی سیستانی، در لبنان سیدحسن نصرالله و در ایران رهبر معظم انقلاب برای این نهضت تلاش دارند یک ادبیات جهانی را ایجاد کنند.
شیعه اعتقاد به امام حسین (ع) دارد و کسی که با امامت و ولایت آشنا است نباید با این وضعیت جامعه ای که به بحران های مختلف کشیده شده موافقت کند و حضرت امام در آثارشان این دو عنصر یعنی "عاشورا"و" انتظار" را راهبرد می دانند.
امام راحل این موضوع را با گرامیداشت محرم و صفر بین مسلمانان ارج می نهادند و انقلاب اسلامی را جامعه زمینه ساز حکومت ولی عصر (عج) می دانستند و انقلاب اسلامی را جامعه ای کوچک از جامعه زمان حضرت مهدی (ع) می دانست و مسلمان ها را به آن آرمان ها و اهداف مشترک فرا می خواند. الان هم انقلاب ما به فرماندهی مقام معظم رهبری تداوم بخش همان تفکر امام خمینی است.
 

چه جریان های دیگر جز وهابیت برای مقابله با انقلاب صف آرایی کرده اند و نوع مبارزه آنها چگونه است؟
عرفان های نوظهور با آشوب باورها و نیز جریان های منحرف اجتماعی با مشغول کردن ذائقه مردم به برخی محتواهای پوچ و بی مغز و از همه بالاتر جریان صهیونیسم بین المللی در قالب صهیونیسم مسیحی که دیندارانی افراطی هستند مانند وهابیت که مسلمانان افراطی هستند، سعی در مقابله با انقلاب و صف آرایی کردن برابر آن را دارند. هر جایی که افراط باشد این حلقه دور هم تکامل می یابد همچون مسیحیت صهیونیسم خود صهیونیست و جریان تکفیری ها.
پایان پیام/

کد خبر 342162

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha