پایان  یازدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد با حضور حاتمی کیا و آبیار

خبرگزاری شبستان:طباطبایی با بیان اینکه یازدهمین جشنواره فیلم فجر باحضور هنرمندان برجسته برگزار می شود، گفت: این جشنواره باحضور نرگس آبیار و ابراهیم حاتمی کیا از کارگردانان برجسته سینما به کار خود پایان می بخشد.

حمید طباطبایی، دبیر یازدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد به خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد با اشاره به این مطلب که آیین اختتامیه جشنواره فیلم فجر مشهد با حضور رییس سازمان سینمایی کشور برگزار می شود، اظهار کرد: آیین اختتامیه جشنواره 27 بهمن در مجتمع فرهنگی و هنری امام رضا(ع) برگزار می شود.


وی با بیان اینکه این مراسم به نوعی جشن سینمایی خراسان رضوی است، خاطر نشان کرد: آیین اختتامیه یازدهمین جشنواره فیلم فجر با حضور ابراهیم حاتمی کیا، نرگس آبیار، برزو ارجمند و مریلا زارعی برگزار خواهد شد.


معاون سینمایی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی گفت: پیگیر دعوت رضا عطاران و پرویز پرستویی برای حضور در اختتامیه هستیم اما هنوز جواب قطعی از سوی این دو هنرمند اعلام نشده است.


وی با بیان اینکه در آیین اختتامیه جشنواره فیلم فجر از سینماگران برتر استان تقدیر به عمل می آید، خاطر نشان کرد: همچنین در این مراسم از دو خانواده شهید سینمایی که در جریان ساخت فیلم معراجی ها شهید شدند تقدیر به عمل می آید.
 

طباطبایی در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه از لحاظ آرای مردمی فیلم “َشیار 143″ رتبه اول را به خود اختصاص داده است، افزود: اگر این رتبه تا پایان باقی بماند ما در مراسم اختتامیه از نرگس آبیار کارگردان این اثر ارزشمند با موضوع دفاع مقدس تقدیر خواهیم کرد.


وی بیان کرد: همچنین فیلم “چ” ساخته ابراهیم حاتمی کیا در رتبه دوم و فیلم "خط ویژه " به کارگردانی مصطفی کیایی در رتبه سوم قرار دارد.


دبیر یازدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد در ادامه با بیان اینکه همچنین در آیین اختتامیه از رسانه های برتر در انعکاس اخبار جشنواره فیلم فجر مشهد تقدیر می شود، اذعان داشت: رسانه های استان در طول سال و در ایام برگزاری این جشنواره همواره حامی فعالیت های فرهنگی و هنری بوده اند جا دارد در اینجا از زحمات تک تک خبرنگاران که در طول برگزاری جشنواره ما را یاری کردند تشکر کنم.


گفتنی است، یازدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد از 17 تا 26 بهمن ماه در سینما هویزه مشهد با اکران 20 فیلم برگزار می شود.

 

پایان پیام/

کد خبر 343361

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha