آزادی بیان یکی از اصول اساسی انقلاب بحرین است

خبرگزاری شبستان: راشد الراشد با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران الگو انقلاب بحرین است، گفت: آزادی بیان یکی از اصول اساسی انقلاب بحرین است.

‌به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، راشد الراشد، عضو جنبش امل بحرین در جمع زائران عرب زبان از کشورهای مختلف به زبان عربی در دانشگاه علوم اسلامی رضوی اظهار داشت: انقلاب بحرین در موارد فراوانی با انقلاب اسلامی ایران مشابه است و بیداری اسلامی آگاهی از آن موجب شده است تا انقلاب بحرین استمرار پیدا کند.


وی بیان کرد: آزادی بیان یکی از اصول اساسی انقلاب بحرین است و در این انقلاب، افراد بسیاری از جمله دانشگاهیان، دانشجویان، فرهنگیان و اعضای فعال این جنبش‌ محسوب می‌شوند.


وی عنوان کرد: ملت بحرین حکومت خود را به عنوان یک خلیفه و حاکم ظالم شناخته‌اند و تمام تلاش خود را برای سرکوبی و نابودی این نظام مستبد انجام می‌دهند.


الراشد ابراز داشت: گسترش افکار امام خمینی(ره) و آگاهی جوانان و دانشگاهیان با این عقاید و افکار موجب شده است تا مردم بحرین سعی کنند این افکار را در میان خود گسترش داده و مطابق با آن عمل کنند.


بنا برگزارش پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، وی ادامه داد: اعتقاد به حاکمیت خداوند در جامعه‌ی اسلامی و یاری او در نبرد با ستمگران موجب می‌شود تا مردم بحرین با تکیه بر این نیروی والا در برابر سختی‌ها، کشتار و ظلم خلفای مستبدشان پایداری کرده و دست از قیام برندارند.


وی گفت: مردم بحرین سعی می‌کنند تا حکومت کنونی را سرکوب کرده و در این راه از هیچ‌گونه تلاش و کوششی دریغ نخواهند کرد.
 

پایان پیام/

کد خبر 343824

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha