بهره گیری از ظرفیتهای همایش رضوی در توسعه سبک زندگی اسلامی

خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگی وهنری اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان زنجان گفت: باید از ظرفیتهای سومین همایش علمی، پژوهشی "منزلت خانواده و سبک زندگی در فرهنگ رضوی" برای توسعه سبک زندگی استفاده کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، جعفر محمدی شب گذشته (28 بهمن) در دومین جلسه شورای پژوهش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با یبان اینکه "منزلت خانواده و سبک زندگی " در تمام جهات دارای اهمیت اساسی است، اظهار داشت: آنچه که در تولید مقالات علمی _ پژوهشی در زمینه "منزلت خانواده و سبک زندگی " اتفاق می افتد تولید علم برای انسان هدف اصلی خواهد بود.

 

محمدی، روش تحقیق موضوعات را در مقالات مرتبط با "منزلت خانواده و سبک زندگی "در درج و نگارش مقالات علمی، پژوهشی با کیفیت را در این راستا مهم ارزیابی کرد و اظهارداشت: در این زمینه باید از روشهایی استفاده شود که با تحلیل و تفسیر موضوعات همراه باشد.

 

معاون فرهنگی وهنری اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان زنجان در ادامه آشنایی با موضوعات مقالات در این زمینه را مهم ارزیابی کرد و خاطرنشان ساخت: برای ارائه کاری مفید نیازمند زمان بیشتر برای ارائه این مقالات با موضوعات قوی داریم.


یکی دیگر از اعضای این شورا نیز شناسایی قابلیتها را در این زمینه مهم ارزیابی کرد و گفت: استان زنجان دارای موضوع کاربردی، به روز و مهم " منزلت خانواده و سبک زندگی " است.

 

ابراهیم قاسمی، بهره گیری از ظرفیتهای استان را حائز اهمیت در این زمینه دانست و تصریح کرد: باید از ظرفیتهای استان در این زمینه استفاده شود.

 

آذر آوازه، مدیرکل امور بانوان وخانوده استانداری زنجان نیز در پایان با تاکید بر استفاده از هیئت علمی مراکز دانشگاهی استان گفت: هر استان دارای منزلت خانواده و سبک زندگی ویژه خود است واین دارای اهمیت برای هر منطقه خواهد بود.


پایان پیام/

کد خبر 344397

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha