اساس سبک زندگی اسلامی بر گرفته از قرآن است

خبرگزاری شبستان: رئیس سازمان اوقاف کشور گفت: اساس سبک زندگی اسلامی بر گرفته از قرآن است البته به شرط تمسک به اهل بیت (ع) و توفیقات الهی، این اساس عملیاتی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس، حجت الاسلام علی محمدی، رئیس سازمان اوقاف کشور امروز (1اسفند) در مراسم افتتاحیه سی و ششمین دوره از مسابقات کشوری قرآن کریم که از امروز به مدت 6 روز در شیراز در حال برگزاری خواهد بود، گفت: اساس سبک زندگی اسلامی بر گرفته از قرآن است البته به شرط تمسک به اهل بیت (ع) و توفیقات الهی، این اساس عملیاتی خواهد شد.


وی با یادآوری این مطلب که امید است خداوند به ما توفیق دهد که از شجره طیبه ای که خداوند در اختیار ما قرار داده بهره کافی را ببریم، تصریح کرد: امید است توفیق استفاده از محضر قرانی جهت ایجاد زندگی به سبک اسلامی و قرآنی را داشته باشیم.


این مقام مسئول قرآن را مایه حیات واقعی انسان خواند و تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران باعث می شود تا قرآن از مهجوریتی که در گذشته گرفتار آن بود، رهایی یابد.


وی دومین شرط برای زندگی قرآنی و توجه به سبک اسلامی را عدم توجه به شیطان درونی و بیرونی خواند و اظهار داشت: ملت ما 35 سال است که "مرگ بر آمریکا" می گوید و این "مرگ بر امریکا" همان "اعوذ بالله من الشیطان الرجیم" است.
 

خاطر نشان می شود، مسابقات قرآنی سی و ششم که از امروز آغاز شد به مدت 6 روز در شیراز برپا خواهد بود.


پایان پیام/

کد خبر 345539

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha