حامیان حقوق بشر در حقیقت ترویج دهندگان تروریسم در جهان هستند

خبرگزاری شبستان: آیت الله العظمی سبحانی مرجع گرانقدر عالم تشیع گفت:دشمنانی که در ظاهر از حفظ حقوق بشر دم می زنند در واقع ترویج دهندگان تروریسم در جهان می باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، آیت‌الله جعفر سبحانی مرجع گرانقدر عالم تشیع ظهر امروز در جمع بسیجیان شرکت کننده در رزمایش بزرگ بیت المقدس در موقعیت شهید رشیدی استان یزد گفت: دشمناین که در جهان از حقوق بشر دم می زنند در واقع ترویج دهندگان تروریسم در جهان می باشند.


وی با اشاره به جنگ افروزی دشمنان در گوشه و کنار جهان در جهت حفظ منافع خودشان گفت:چنین رزمایش هایی نشان دهنده آمادگی نیروهای بسیجی و ارگان های نظامی و همچنین نعمت امنیت در جامعه است.


آیت الله سبحانی امنیت را نعمتی از جانب خداوند و در جهت آرامش و صحت مردم دانست و اظهار داشت: امنیت امروز کشور را مدیون انسان های از خود گذشته ایم که در دوران 8 سال دفاع مقدس در برابر دشمنان ایستادگی نمودند و بالاترین ایثار را در جهت حفظ این آب و خاک از خود به جا گذاشتند.


وی اتحاد ملت ایران را خاری در چشم دشمنان دانست و گفت: دشمن امروز می‌داند تا زمانی که ملت ایران متحد هستند، کاری از پیش نخواهد برد، به همین دلیل در صدد از بین بردن اتحاد بین مردم ایران و مسلمانان جهان است تا از این طریق بتواند امنیت را نیز از آنها سلب کند.


آیت‌الله سبحانی پیروی از سیره انبیای الهی و ائمه اطهار (ع) را یکی از راه های حفظ اتحاد در جامعه اعلام کرد و افزود: مسلمانان جهان باید هوشیار باشند و هرگز اجازه ندهند دشمنان خدشه ای به اتحاد آن ها وارد نمایند.


وی از اتحاد به عنوان زمینه ساز امنیت یاد کرد و گفت: تنها با اتحاد است که جامعه اسلامی می تواند در برابر جامعه کفر به پیروزی دست یابد.


این مرجع تقلید سلامتی را نعمت بزرگ دیگری از جانب خداوند دانست و اظهار داشت: انسان سالم نسبت به این نعمت بزرگ خداوند بی توجه است و هنگامی که در بستر بیماری قرار می گیرد به ارزش آن پی می برد.
 

پایان پیام/

کد خبر 345611

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha