اجرای طرح بیمه آتیه 200 هزار نفر از ایتام با حمایت نیکوکاران در کشور

خبرگزاری شبستان: مدیر کل انفاقات، صدقات و امور اجرایی مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور، از اجری طرح بیمه آتیه 200 هزار نفر از ایتام با حمایت خیرین و نیکوکاران در کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، محسن سنائی، مدیر کل انفاقات، صدقات و امور اجرایی مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور، شب گذشته در جلسه شورای مدیران و مسئولان مشارکت های مردمی کمیته امداد استان یزد، از اجرای طرح بیمه آتیه 200 هزار نفر از ایتام از بدو تولد تا 12 سالگی با حمایت خیرین و نیکوکاران در کشور خبر داد و گفت: این نهاد به منظور تدبیر و تامین آینده ایتام تحت حمایت پس از سه سال مطالعه و بررسی تخصصی، طرح بیمه آتیه ایتام(طه) را طراحی کرده است.

 

وی در تبیین اجرای این طرح، اضافه کرد: حامیان خیر و نیکوکار می توانند با پرداخت حق بیمه ماهیانه 200 هزار ریال به حساب یتیم مورد نظر با تعدیل سالیانه 10درصد در این طرح ماندگار و خداپسندانه شرکت کنند.

 

وی با اشاره به آمادگی چهار شرکت بیمه ای برای پذیرفتن شرایط خاص کمیته امداد در اجرای این طرح، عنوان کرد: اجرای این طرح با جلب رضایت حامیان طرح اکرام ایتام و همچنین جذب حامیان و خیرین جدیدی که تمایل به همکاری در زمینه را دارند به مرحله اجرا در خواهد آمد.

 

مدیر کل انفاقات، صدقات و امور اجرایی مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور، با بیان اینکه تکالیف بسیاری در جهت رسیدگی به خانواده های نیازمند و تحت حمایت به این نهاد واگذار شده، افزود: سرآمد این تکالیف توجه به خانواده های نیازمند فاقد سرپرست خصوصا خانواده های دارای فرزندان یتیم است.

 

وی با اشاره به آسیب شناسی علمی و تخصصی به عمل آمده در خصوص طرح های توسعه مشارکت های مردمی اضافه کرد: پس از بررسی فرآیندهای مختلف طرح های مشارکت های مردمی توجه خاصی به تنوع بخشی این طرح ها شد.

 

پایان پیام/

کد خبر 346747

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha