خطه خراسان دالانی از استعدادهای کشف نشده است

خبرگزاری شبستان: رئیس بسیج هنرمندان خراسان رضوی با بیان اینکه توفیق برگزاری جشنواره اختران درحریم حرم رضوی نصیب هر مجموعه ای نمی شود، گفت: خطه خراسان دالانی از استعدادهای کشف نشده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، سید جواد کمالی، رئیس بسیج هنرمندان خراسان رضوی صبح امروز(7اسفند) در آیین افتتاحیه سومین جشنواره فیلم بسیج با عنوان" اختران" اظهار کرد: خطه خراسان دالانی از استعدادهای کشف نشده است.


وی با بیان اینکه جشنواره اختران بهانه ایی برای کشف و شکوفایی هنرمندان نوآور این استان است، افزود: جشنواره اختران سه سال متوالی برگزار می شود که امید است در سال آینده با حمایت بیشتر مسئولان و هنرمندان این جشنواره بطور ملی در مشهد برگزار شود.


کمالی با بیان اینکه سازمان بسیج هنرمندان خراسان‌رضوی مکانی برای رشد و شکوفایی استعدادهای هنری بسیجیان و نخبگان بسیجی است، تصریح کرد: سومین جشنواره فیلم بسیج اختران به منظور یجاد رقابت سالم و سازنده در بین هنرمندان بسیجی برگزار می شود.


رئیس بسیج هنرمندان خراسان رضوی با ابراز خرسندی از حضور هنرمندان و عموم شهروندان مشهدی از این جشنواره اظهار داشت: توفیق برگزاری جشنواره اختران در حریم حرم رضوی نصیب هر مجموعه ای نخواهد شد.


رئیس بسیج هنرمندان خراسان رضوی در خصوص برگزیدگان جشنواره "اختران" گفت: برگزیدگان مرحله استانی این جشنواره پس از معرفی راهی جشنواره کشوری فیلم اختران می شود.


وی با اشاره به مقررات جشنواره خاطرنشان کرد: بیشترین زمان فیلم‌های داستانی و انیمیشن 30 دقیقه، مستند 40 دقیقه و نماهنگ 7 دقیقه است و همچنین فیلم‌های ارسالی به دبیرخانه جشنواره از سال 1390 به بعد است.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 347428

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha