حمایت معنوی مسئولان ازهنرمندان موجب کیفیت فعالیت های هنری می شود

خبرگزاری شبستان: مسئول حوزه فرهنگی شهرداری تهران گفت:حمایت معنوی مسئولان از هنرمندان بیشتر از حمایت مادی آن ها تاثیرگذار است و این باعث بالا رفتن کیفیت و کمیت کارها می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد،سید هادی منبتی، مسئول حوزه فرهنگی شهرداری تهران ظهر امروز (8 اسفند) در دیدار با امام جمعه مشهد، اظهار داشت: خراسان سرزمین هنر پرور و هنرخیز است و که حتی در دوران دفاع مقدس نیز بیشتر هنرمندانی که در جبهه ها حضور داشتند از این سرزمین بودند.


وی با اشاره به اینکه متاسفانه فیلم های ارزشی در مرحله اکران با شکست مواجه می شود و این به دلیل عدم تبلیغات مناسب از سوی نهادهایی همچون صدا و سیما، شهرداری و نهادهای تبلیغی برای مخاطبان است، تصریح کرد: اگر فیلم ارزشی است باید دیده شود و اگر دیده نشود تاثیر خود را بر مردم نخواهد گذاشت.


منبتی با بیان اینکه هیبت آمریکا به خاطر سیستم سینما و هالیوود به وجود امده است، گفت: حمایت معنوی مسئولان از هنرمندان بیشتر از حمایت مادی آن ها تاثیرگذار است و این باعث بالا رفتن کیفیت و کمیت کارها می شود.


بنابر گزارش شبستان درادامه صباغ زاده، از کارگردانان به نام کشوری، با اشاره به اینکه تمام سینماگران تلاش کردند که سینمای ایران را با هویت خود در دنیا نشان دهند، گفت: امروز سینمای ایران گرفتار کج سلیقگی ها و ناهماهنگی هایی از سوی مسئولان شده است.


وی با بیان اینکه امروزه برنامه های ماهواره ای تاثیر بسیار سوئی برای فرهنگ کشور ما دارند، تصریح کرد: نیاز به حمایت و بصیرت مسئولان در زمینه اصالت و فرهنگ سینما کشورمان داریم تا فضای سینما بازتر شود.


همچنین حسن کمالیان، دبیر برگزاری جشنواره اختران با اشاره به اینکه در افتتاحییه این جشنواره به دلیل عدم حضور رسانه ها این جشنواره انعکاس خوبی پیدا نکرد، گفت: متاسفانه مسئولان فرهنگی استان نیز حمایت های لازم را در جهت اجرای برنامه های جشنواره به درستی انجام ندادند.


دبیر برگزاری جشنواره اختران اظهار داشت: متاسفانه مسئولان فرهنگی استان نیز حمایت های لازم را در جهت اجرای برنامه های جشنواره به درستی انجام ندادند.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 347904

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha