اقتصاد مقاومتی کشور را خودکفا می کند

خبرگزاری شبستان: امام جمعه موقت یاسوج گفت:اقتصاد مقاومتی و تقوای اقتصادی از اسراف و ریخت و پاش ‌های غیرضروری جلوگیری و کشور را به خودکفایی می ‎‏رساند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت ‌الاسلام سید امان ‌الله حسینی‌ صدر، امام جمعه موقت یاسوج ظهر امروز (9 اسفند) در خطبه‌ های نماز جمعه این شهر سالروز تأسیس نهاد حمایتی کمیته امداد در کشور را یادآور شد و گفت: این نهاد خادم محرومان تاکنون در کشور اقدامات بزرگی انجام داده و در عمل به مستضعفان خدمت کرده است.

حجت الاسلام حسینی صدر افزود: امام خمینی (ره) این نهاد مقدس را به منظور رسیدگی به محرومان جامعه بنا نهاد و این هدف باید هر روز متعالی ‌تر از قبل به مرحله اجرا درآید.

وی در ادامه به تأسیس نهاد امور تربیتی در هشتم اسفندماه اشاره و اظهار داشت:امور تربیتی در آموزش و پرورش زمینه پرورش استعدادهای دینی و قرآنی بسیاری را فراهم آورده و نخبگان زیادی را تحویل جامعه داده است.

امام جمعه موقت یاسوج با اشاره به در پیش بودن ایام فاطمیه، عنوان کرد: با توجه به نزدیکی ایام فاطمیه برنامه ریزی ها باید به گونه ‌ای باشد که حرمت عزاداری نگه ‌داشته شود.

حجت الاسلام حسینی صدر یکی دیگر از مناسبت ‌های هفته پیش رو را روز درخت کاری عنوان و خاطرنشان کرد: بزرگان دین از جمله مقام معظم رهبری هر ساله در این آیین شرکت می ‌کنند که نشان از اهمیت آن در نزد علما و در کل دین اسلام دارد.

وی گفت: خداوند متعال در آیات بسیاری به نقش طبیعت در زندگی انسان اشاره دارد و در کنار آن استفاده و بهره برداری از منابع طبیعی مورد تأکید قرار می ‌دهد و انسان را از اسراف در بهره ‌برداری برحذر می ‌دارد.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 348042

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha