برگزاری جشن نیکوکاری در هفته احسان و نیکوکاری در شیراز

خبرگزاری شبستان: مدیرکمیته امداد شهرستان شیراز از برگزاری جشن نیکوکاری در هفته احسان و نیکوکاری با برپایی یک هزار و 500 پایگاه در سطح شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از فارس، مرآت رسولی، مدیر کمیته امداد شهرستان شیراز از برگزاری جشن نیکوکاری در هفته احسان و نیکوکاری با برپایی یک هزار و 500 پایگاه در سطح شهرستان خبر داد و گفت: همزمان با هفته احسان و نیکوکاری، جشن ملی نیکوکاری در شهرستان شیراز با برپایی یک هزار و 500 پایگاه و 400 نفر نیروی انسانی برگزار می شود.


به گزارش روابط عمومی اداره مدیر کمیته امداد شهرستان شیراز، وی اظهار داشت: همچون سنوات گذشته، جشن نیکوکاری در هفته احسان و نیکوکاری در روزهای 14، 15 و 16 اسفند ماه با مشارکت کمیته امداد، صدا و سیما، آموزش و پرورش، مساجد، شهرداری، دیگر سازمان های دولتی، شرکت ها، موسسات عام المنفعه و خیریه ها برگزار می شود.

 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه پایگاه مرکزی این جشن با برنامه های متنوع و اجرای برنامه های هنری در فلکه آزادی (گاز) برپا می شود، ضمن دعوت از خیرین و نیکوکاران شیرازی تصریح کرد: وجوهات نقدی و غیر نقدی جمع آوری شده در مدارس و مساجد سطح شهرستان جهت مصارف نیکوکاری و رفع نیاز محرومین شناسایی شده به همان مراکز، تماما برگشت داده می شود.

 

پایان پیام/

کد خبر 348220

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha