فارغ التحصیلی بیش از321هزار نفردر کشور با استفاده از خدمات کمیته امداد

خبرگزاری شبستان: معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور، از فارغ التحصیلی 321 هزار نفر با استفاده از خدمات این نهاد از ابتدای تاسیس تاکنون خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، اکبر میرشکار، معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور، شب گذشته(10 اسفند) در همایش آموزشی، فرهنگی دانشجویان و طلاب علوم دینی تحت حمایت کمیته امداد استان یزد، یکی از مهم ترین رسالت های کمیته امداد را حمایت از دانش آموزان، دانشجویان و طلاب علوم دینی بی بضاعت و نیازمند دانست و گفت: در همین راستا و از ابتدای تاسیس این نهاد تاکنون بیش از 321 هزار نفر در کشور با استفاده از خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) فارغ التحصیل شده اند.

 

وی با اشاره به حمایت های صورت گرفته از فارغ التحصیلان این نهاد جهت دست یابی به شغل، افزود: در حال حاضر 92 درصد از فارغ التحصیلان این نهاد توانسته اند در جایگاه های مختلف خدمتگزاری در کشور مشغول فعالیت شوند.

 

معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور، اضافه کرد: با همکاری حوزه اشتغال و خودکفایی برنامه ریزی های لازم جهت توان افزایی بیشتر فارغ التحصیلان تحت پوشش این نهاد در سال آینده صورت گرفته است.

 

وی با اشاره به وجود استعداد بالای تحصیلی در بین دانش آموزان، دانشجویان و طلاب علوم دینی تحت پوشش این نهاد، تصریح کرد: یکی از بزرگترین افتخارات کمیته امداد امام خمینی(ره) خدمت به شما دانشجویان و طلاب علوم دینی می باشد.

 

میرشکار، حمایت از دانشجویان تحت پوشش این نهاد در امر ازدواج را یکی دیگر از طرح های حمایتی این نهاد دانست و اظهار داشت: دانشجویان تحت پوشش این نهاد می توانند با مراجعه به معاونت فرهنگی کمیته های امداد استان ها از این خدمات بهره مند شوند.

 

وی با اشاره به راه اندازی 13 مرکز مشاوره و راهنمایی با مشارکت دانشجویان و فارغ التحصیلان تحت حمایت این نهاد عنوان کرد: در حال حاضر به طور سالانه بیش از یک میلیون نفر از سایر خدمات مشاوره ای کمیته امداد امام خمینی(ره) بهره مند می شوند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تاکیدات رهبری در خصوص پیاده سازی سبک زندگی دینی در کشور، ادامه داد: پیگیری و فعالیت در این عرصه از سال 91 در دستور کار کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار گرفته و در این راستا در سال جاری همایش هایی با موضوع سبک زندگی دینی در 30 استان کشور برگزار شده است.


میرشکار، ماحصل این همایش ها را تولید شش هزار مقاله در خصوص سبک زندگی دینی دانست و گفت: در سال گذشته نیز بیش از دو هزار و 500 مقاله توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) در قالب همایش ها و نشست های موضوعی جمع آوری شده است.

 

پایان پیام/


 


 

 



 

کد خبر 348427

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha