اجرای طرح بزرگ دست های مهربانی در آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع)

خبرگزاری شبستان: مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی از اجرای طرح بزرگ دست های مهربانی در آستان مقدس امامزادگان عبدالله (ع) و آمنه خاتون(ع) خبر داد.

حجت الاسلام عبدالله حسینخانی، مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک با اشاره به اجرای این طرح در استان مرکزی گفت: طرح بزرگ دست های مهربانی با موضوع اجرای امینانه نیات واقفین کمک به ایتام ونیازمندان برگزار می شود.


وی هدف از اجرای این طرح را سمت و سو دادن به نیت واقفین در راستای کمک به نیازمندان دانست و ادامه داد: این طرح با حضور بهزیستی، کمیته امداد و موسسات خیریه برای کمک به افراد تحت پوشش برگزار می شود.

 

حجت الاسلام حسینخانی ادامه داد: طرح بزرگ دست های مهربیانی در روز شنبه 17 اسفند بعد از اقامه نماز مغرب وعشاء در محل آستان مقدس امامزادگان عبداله(ع) وآمنه خاتون (س) با حضور خیرین برگزار می شود.


این مقام مسئول ادامه داد: انجام اینگونه وقف با نیت نیازمندان از دیر باز بوده است و برگزاری این طرح برای سوق دادن هر چه بیشتر نیت واقفین به این سمت است.


وی ادامه داد: دستگیری از نیازمندان و ایتام همواره در تعالیم دینی و مورد تاکید بزرگان بووده و همواره به همدلی و کمک به نیازمندان سفارش شده است.


پایان پیام/

کد خبر 348532

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha