11 هزار طرح اشتغالزایی ویژه مددجویان زنجانی اجرا شد

خبرگزاری شبستان: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان گفت: در راستای توانمندسازی خانواده های نیازمند 11 هزار طرح اشتغالزایی در استان زنجان اجرا شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، بهرام ولیزاده در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: کمیته امداد به عنوان دومین نهاد انقلابی در 14 اسفند سال 57 و به دستور تاریخی امام راحل تاسیس شده است.


وی با اشاره به اینکه طی 35 سال گذشته امداد به توفیقات بسیاری دست یافته است، بیان کرد: این موفقیت ها با حمایت های مقام معظم رهبری، دولت، مردم و همچنین همت و تلاش جامعه هدف حاصل شده است.
 

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان در ادامه با اشاره به فعالیت 11 هزار طرح اشتغالزایی مددجویی در استان زنجان تصریح کرد: همچنین در سال جاری نیز نزدیک به 5 هزار پرونده و کارشناسی و تشکیل پرونده ها با توجه به مصوبات دولت روانه بانکهای عامل شده است.
 

این مسئول با اظهار تاسف از مشکلات به وجود آمده در زمینه پرداخت تسهیلات به مددجویان از سوی شبکه بانکی اذعان داشت: با شرایط به وجود آمده برخلاف سال‌های قبل که استان جزو برترین ها در بحث اشتغالزایی بود، روند حرکتی در این مسیر بسیار کند است.
 

ولیزاده حرکت کند در این مسیر را دلیلی بر عدم انجام هیچ فعالیتی در این راستا ندانست و گفت: با شرایط موجود از یک هزار و 600 اشتغال تکلیف شده به استان در سامانه رصد، 2 هزار و 500 مورد فرصت ایجاد شده است که این میزان بیشتر از تعداد اشتغال تعهد شده است.
 

وی با اشاره به تاثیرات مثبت اشتغالزایی برای جامعه هدف بیان کرد: این اقدامات موجب می‌شود، علاوه بر اینکه افراد خودکفا شوند، زمینه اشتغال چند نفر بیکار نیز فراهم شود.
 

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان همچنین با تاکید بر قرار دادن سهمیه جذب فارغ التحصیلان امداد در آزمون های استخدامی دستگاه های مختلف ابراز امیدواری کرد: با توجه به اقدامات انجام شده توسط نمایندگان مجلس استان در این بحث این طرح نیز عملیاتی شود.
 

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد زنجان، این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود اشاره ای به نخبگان دانشجوی حاضر در این دیدار داشت و اظهار کرد: دانشجویان حاضر نمایندگان یک هزار و 100 دانشجوی زیر پوشش کمیته امداد هستند که عمدتا آنها نیز جزو استعدادهای برتر است.
 

ولیزاده در بخش پایانی سخنان خود به عنایت مقام معظم رهبری، قوای سه گانه، اهتمام مردم و خودباوری جامعه تحت حمایت در پیشبرد اهداف این نهاد اشاره کرد و اظهار داشت: همه این موضوعات موجب شده است که یادگار امام راحل 35 سال فعالیت موفقیت آمیز داشته باشد.
 

پایان پیام/

 

کد خبر 349646

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha