توانمندسازی خانواده های کمیته امداد مطلوب بوده است

خبرگزاری شبستان:‌ معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور گفت: حوزه‌های مختلف در مجموعه کمیته امداد طی 35 سال از پیروزی انقلاب فعالیت‌های بسیار خوبی را در جهت توانمندسازی خانواده‌ها انجام داده‌اند.

اکبر میرشکار، معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور درحاشیه همایش کار و سبک زندگی دینی استان مرکزی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: حضرت امام راحل 22 روز پس از پیروزی انقلاب دستور تشکیل کمیته امداد را دادند تا به مشکلات اقتصادی که برای انقلابیون در قبل و حین انقلاب به وجود آمده است رسیدگی شود.


وی گفت: در حال حاضر بالغ بر 400 هزار دانش‌آموز و 110 هزار دانشجو تحت پوشش کمیته امداد هستند و از مجموع 510 هزار نفر هزار و 500 نفر نخبه پرورش یافته‌اند.


معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) کشورافزود:‌ قصد داریم در مجموعه فرهنگی امداد وضع مطلوب را به خانواده‌ها ارائه و در سرمایه‌گذاری حوزه فرهنگی، این وضعیت مطلوب را به آنها انتقال دهیم.


میرشکار اشتغال را از دغدغه‌های فارغ‌التحصیلان دانشگاهی دانسته و اظهار کرد: رویکرد اشتغالزایی از برنامه‌های کمیته امداد است و این مجموعه قصد دارد که دانشجویان را از ابتدای ورود به دانشگاه حرفه‌آموزی کند و در پایان تحصیل سرمایه‌ای را در اختیار آنها بگذارد تا دانشجویان متناسب با رشته تحصیلی در جهت خدمت به مردم فعالیت کنند.


معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور خاطرنشان کرد: دانشجویان باید بتوانند ظرفیت‌های خود را به خوبی در جامعه عرضه کنند.


پایان پیام/
 

کد خبر 349804

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha