فرهنگ نیکوکاری و یاری رسانی در جامعه نهادینه شود

خبرگزاری شبستان: مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان گفت: جشن نیکوکاری فرصت مناسبی برای توسعه و ترویج فرهنگ یاری رسانی به نیازمندن جامعه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، اصغر پناهی، مدیرکمیته امداد شهرستان زنجان امروز(14 اسفند) در مراسم جشن نیکوکاری که در مدارس استان زنجان آغاز شد، اظهار داشت: کمک به نیازمندان و یاری رساندن به آنان زمان و مکان خاصی ندارد و در هر موقعیتی می توان از نیازمندان دستگیری کرد.


این مقام مسئول جشن نیکوکاری را فرصت مناسبی برای توسعه و ترویج فرهنگ کمک به نیازمندان و محرومان جامعه عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: این جشن به عنوان نمادی برای حضور مردم خیرخواه کشور برای کمک به نیازمندان تبدیل شده است.
 

پناهی در ادامه به نهادینه کردن فرهنگ دستگیری از محرومان جامعه تاکید کرد و افزود: می توان در این راستا از ظرفیت و پتانسیل آموزش و پرورش و دیگر دستگاه ها نیز استفاده کرد.
 

وی در ادامه با یادآوری شعار جشنواره نیکوکاری با عنوان "توانمندسازی خانواده ها با حضور پرنشاط نیکوکاران" گفت: این جشنواره به مدت سه روز در استان زنجان برگزار می شود.
 

این مقام مسئول خاطرنشان ساخت: یک هزار و 367 پایگاه جمع آوری کمک‌های مردمی به مناسبت جشن نیکوکاری در استان زنجان دایر خواهد شد.
 

در ادامه این مراسم، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان نیز در سخنانی به اهمیت نهادینه کردن فرهنگ دستگیری از نیازمندان در بین دانش آموزان اشاره کرد و افزود: دانش آموزان باید خود را در برابر همنوعان خود مسئول بدانند.

 

یعقوبعلی عبادی به ظرفیت‌های آموزش و پرورش در ترویج و نهادینه کردن فرهنگ دستگیری از نیازمندان و محرومان اشاره کرد و افزود: تعامل و همکاری آموزش و پرورش با کمیته امداد می تواند راهکار مناسبی برای توسعه فرهنگ نیکوکاری در مدارس باشد.
 

پایان پیام/
 

کد خبر 349807

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha