برگزاری جشن نیکوکاری در 2 هزار و 900 مدرسه اردبیل

خبرگزاری شبستان: جشن نیکوکاری در 2 هزار و 900 مدرسه استان اردبیل همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، بهروز زلالی مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل عصر امروز( 14 اسفند) در این مراسم که در سالن ورزشی شهدای دانش‌آموز استان اردبیل برگزار شد، اظهار داشت:‌150 هزار پاکت جمع‌آوری کمک‌‌های دانش‌آموزان در مدارس استان توزیع شده است که مبالغ جمع آوری شده در کتر از 48 ساعت به حساب همان مدرسه واریز خواهد شد.


وی، با بیان اینکه علاوه بر مدارس هزار و 400 پایگاه ثابت و سیار نیز در سطح شهر برای جشن نیکوکاری ایجاد شده است، افزود: امسال برای اولین بار 10 مرکز نیکوکاری محلات در جشن نیکوکاری فعالیت کرده و مشکلات خانواده های نیازمند در محلات خود را کاهش می دهند.


زلالی با تاکید بر اینکه در جشن نیکوکاری سال 91 نسبت به سال 90 حدود 34 درصد رشد داشته ایم، عنوان کرد: این جشن در روز چهاردهم اسفندماه در مدارس استان، پانزدهم اسفندماه در پایگاه های ثابت و سیار مستقر در سطح شهرستان، مساجد و پایگاه های بسیج و شانزدهم اسفندماه در پایگاه های نماز جمعه برگزار می شود.


مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل، با تقدیر از فعالیت ها و همکاری های اداره کل آموزش و پرورش استان، ادامه داد: جشن نیکوکاری فرصت بی نظیری برای تقسیم شادی ها و کمک به همنوع نیازمند خود است و این مهم نیز یکی از موارد مورد تاکید اسلام و قرآن است که باید توجه ویژه ای به آن صورت گیرد.


زلالی، در پایان سخنان خود جشن نیکوکاری را بهترین فرصت برای جذب مشارکت های مردمی و خیرین توصیف کرد و گفت: ضرورت دارد که این جشن باشکوه تر از سال های گذشته و با حضور خیل عظیمی از خیرین گرامی برگزار شود.


گفتنی است؛ در این مراسم نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل آموزش و پرورش استان و فرماندار اردبیل نیز در سخنانی در خصوص اهمیت احسان و نیکوکاری، کمک به نیازمندان در آستانه عید نوروز و تأثیر آن در جامعه سخنرانی کردند.


لازم به ذکر است، جشن نیکوکاری امسال با شعار«توانمندسازی خانواده‌ها با حضور پرشور نیکوکاران جوان و نوجوان» برگزار ‌شد و در پایان اعضای شورای اسلامی شهرستان و شهردار اردبیل، مدیران دستگاه های اجرایی و دانش آموزان مبالغی را برای کمک به نیازمندان اعطا کردند.


پایان پیام/
 

کد خبر 350017

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha