اقتدار و برکت خون شهدا دشمنان را به پای میز مذاکره کشانده است

خبرگزاری شبستان: مشاور استاندار اردبیل و مسئول هماهنگی ایثارگران گفت: اقتدار و برکت خون شهدا دشمنان را به پای میز مذاکره و تن دادن به خواسته های ایران اسلامی کشانده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، رحیم صدقیان مشاور استاندار اردبیل و مسئول هماهنگی ایثارگران صبح امروز( 15 اسفند) در جلسه هماهنگی گرامیداشت روز 22 اسفند و روز تجلیل از خانواده های شهدا و ایثارگران، اظهار داشت: تاریخ ایران اسلامی ثابت کرده است که هیچ وقت تهدید و تحریم در حق این ملت کارساز نبوده است.


وی، با بیان اینکه انتقال حماسه آفرینی های ایثارگران و رزمندگان به نسل کنونی ضرورت است، افزود: رزمندگان و ایثارگران با مجاهدت های خود در دوران هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، امنیت و اقتدار را برای این ملت به ارمغان آورده اند.


صدقیان، با اشاره به ضرورت برنامه ریزی برای مراسم مرتبط با دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، ادامه داد: امسال بر اساس اعلام شورای انقلاب فرهنگی روز 22 اسفند به نام روز شهید نامگذاری شده و مقرر شده است که در این روز درباره شهدا و ایثارگری های آنها اطلاع رسانی شود.


مشاور استاندار اردبیل و مسئول هماهنگی ایثارگران، مناسب سازی ادارت برای رفت و آمد ایثارگران و جانبازان را ضرورتی برای ادای تکریم و گرامیداشت این عزیزان عنوان کرد و گفت: ما باید یک موضوع را به جد پیگیری کنیم و آن این است که نسل جدید را که نه انقلاب را دیده و نه جنگ را لمس کرده است با فرهنگ ایثار و شهادت طلبی آشنا کنیم.


همه مدیران دستگاه های اجرایی یک مشاور ایثارگری داشته باشند

وی، با تاکید بر این مطلب که همه مدیران دستگاه های اجرایی باید یک مشاور در حوزه ایثارگری داشته باشند، تصریح کرد: این مشاوران وظیفه دارند که هر 3 ماه یکبار با خانواده های ایثارگران و کارمندان ایثارگر جلسه ای داشته و از مشکلات آنها جویا شده و در جهت رفع آن اقداماتی را انجام دهند.


صدقیان، با اشاره به این مطلب که مسئله تهاجم فرهنگی از بیرون وغفلت و سهل انگاری درامور فرهنگی دردرون باید به نوعی مدیریت شود، اضافه کرد: در این راستا رسانه ها نقش بسیار تاثیرگذاری دارند و بر همه متولیان فرهنگی ضرورت است که از ظرفیت عظیم رسانه ها در مقابله با تهاجم نرم و فرهنگی که اعتقادات جوانان ما را نشانه گرفته است، استفاده کنند.


پایان پیام/
 

کد خبر 350187

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha