سبک زندگی اسلامی، پرهیز از گناه است

خبرگزاری شبستان: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور، اظهار داشت: سبک زندگی اسلامی، پرهیز از گناه بوده و تبلیغ و ترویج دین، باعث رواج سبک زندگی اسلامی می ‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت‌الاسلام سید مهدی خاموشی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور، شامگاه پنجشنبه در جلسه هفدهم سنگر اجتماعی از سری برنامه ‌های قرمز مجموعه فرهنگی عاشورائیان اصفهان با اشاره به ضرورت توجه به سبک زندگی اسلامی گفت: سبک زندگی اسلامی از اهمیت بسیاری برخوردار بوده و بر اساس روایات، افرادی که اهل نفاق و نماز بوده و از گناه کردن پرهیز کنند، پیروان سبک زندگی دینی هستند.

 

وی بیان داشت: اجرای سبک زندگی دینی در گرو خودداری از گناهان و علایق نفس اماره بوده و در صورتی که سبک زندگی اسلامی را مورد توجه قرار دهیم، زندگی برای ما آسان می‌شود.

 

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور، با اشاره به برنامه‌های سازمان برای تبلیغ دین اضافه کرد: تبلیغ و ترویج دین وظیفه اصلی این سازمان بوده و هدف اصلی شکل‌گیری سازمان تبلیغات، ترویج دین در کشور بوده است.

 

وی با بیان اینکه تصویب اساسنامه و ایجاد ساختار قانونمند برای این سازمان از دیگر برنامه‌های ما به شمار می‌رود، ادامه داد: ما تلاش کردیم که سازماندهی مناسبی داشته باشیم و مهندسی تبلیغات را مد نظر قرار دهیم و با مهندسی افراد، کارکردهای افراد را مورد استفاده قرار دهیم.

 

حجت‌الاسلام خاموشی، با اشاره به زیرشاخه ‌های این سازمان افزود: حوزه هنری یکی از سازمان‌های تبلیغات بوده و در زمینه فعالیت‌های نمایشی و هنری فعالیت کرده و در حال حاضر 110 سینما در کشور، زیر نظر حوزه هنری است.

 

وی با بیان دستاوردهای این سازمان تصریح کرد: ساخت انیمیشن‌هایی نظیر شکرستان و دیگر انیمیشن‌های مناسب، فعالیت‌های مختلف در حوزه فناوری و سایت‌های مختلف اطلاع‌رسانی و دینی، از فعالیت‌ها و برنامه‌های سازمان است.

 

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، اظهار داشت: فعالیت‌های فناوری این سازمان نیز گسترده بوده و سایت‌هایی نظیر راسخون، ویکی‌فقه و ساخت بازی‌های کامپیوتری در کناری پژوهشکده باقرالعلوم زیر نظر این سازمان است.

 

وی ابراز کرد: آثار خوب سینمایی مثل خیلی دور خیلی نزدیک و یا یک حبه قند و ده‌ها آثار دیگر زیر نظر این سازمان ساخته شده و مستند‌های انیمیشن حوزه دفاع مقدس و شهدا از دیگر ساخته‌های ما به شمار می‌رود.

 

حجت‌الاسلام خاموشی، اضافه کرد: تازه‌ترین اثر ساخته شده زیر نظر این سازمان، ساخت مستند شهید چمران بوده که زندگی‌نامه این شهیدان با قالب مناسب، در این مستند بوده است.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 350351

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha