جامعه محوری پلیس با اعتماد مردمی محقق می‌شود

خبرگزاری شبستان: معاون اجتماعی پلیس گیلان با اشاره به اینکه پلیس با سیاست جامعه‌محوری، طرح مدیریت کیفیت در نیروی انتظامی را به دقت اجرایی می‌کند، گفت: جامعه محوری پلیس با اعتماد مردمی محقق می‌شود.

محمدرضا جعفری خیرخواه، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان، اظهار کرد: با برآورده شدن به موقع نیازهای امنیتی و همچنین تسریع در ارائه خدمات مردمی می توان اعتبار اجتماعی پلیس را در جامعه ارتقاء داده و جامعه محوری پلیس را به مرحله اجرا درآورد.
 

وی اجرای طرح مکنا در پلیس را فرآیندی در برآورده ساختن نیازهای به موقع مردمی در نیروی انتظامی اعلام کرد و تصریح کرد: با اجرای این طرح، عملکرد پلیس در سال 93 بیشتر خود را نمایان می‌سازد.
 

معاون اجتماعی پلیس گیلان با اشاره به اینکه پلیس به جهت سیاست جامعه محوری خود، طرح مدیریت کیفیت در نیروی انتظامی را به دقت به مرحله اجرا در می آورد، بیان کرد: در اجرای این طرح کلیه موارد در خواستی شهروندان محترم و همچنین اقدامات پلیس به جهت خدمت رسانی با کیفیت تحت نظارت قرار می گیرد.
 

جعفری ‌خیرخواه، اجرای طرح مکنا را به منظور افزایش رضایت مراجعان به یگان‌های انتظامی دانست و تاکید کرد: از مؤلفه‌های لازم جهت رسیدن به اهداف طرح مدیریت کیفیت، بهسازی محیط، نظم و انضباط راهنمایی, هدایت، تکریم ارباب رجوع و دیگر موارد درخور شأن مردم است.
 

وی با اعلام اینکه با اجرای طرح مدیریت کیفیت در نیروی انتظامی، جامعه محوری پلیس تحقق می‌یابد، بیان کرد: با ارتقاء سطح کیفیت خدمات و ارتباطات، اعتماد مردمی نیز به پلیس بالا رفته و جامعه محوری پلیس محقق می شود.
 

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان، تسریع در ارائه خدمات و تامین امنیت را از اهداف سازمانی اعلام و اظهار کرد: اجرای این طرح حرکت انقلابی و اسلامی را در بین واحد ها ی انتظامی بیشتر آشکار می سازد.
 

جعفری ‌خیرخواه، با اشاره به شعار نوروزی پلیس مبنی بر "امنیت، سلامت و نشاط، ره‌آورد نظم و قانون"، اذعان کرد: پلیس با اجرای روش‌های نوین مدیریت درصدد است با روحیه بهتر و آرامش بیشتر بهترین خدمات را به مردم ارائه کند.
 

پایان پیام/

کد خبر 351686

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha