نیروی انتظامی در ایام نوروز در آماده باش کامل است

خبرگزاری شبستان: فرمانده انتظامی استان همدان گفت: ماموران پلیس استان تا 17 فروردین 93 در آماده باش کامل بوده و به شدت با متخلفان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی مقابله خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، سرتیپ دوم پاسدار حاجی محمدمهدیان نسب، فرمانده انتظامی استان همدان ظهر امروز(23 اسفند) پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: 250 نقطه از سطح استان همدان توسط پلیس راهور در ایام نوروز پوشش داده می شود تا مردم امنیت و آسایش بیشتری در این ایام به همراه داشته باشند.
 

وی افزود: تمامی نیروهای انتظامی استان تا 17 فرودین ماه سال 93 در شهرها و بخش ها در راستای حفظ نظم و برقراری امنیت مردم در جامعه بکار گرفته می شود.
 

وی تصریح کرد: 262 هزار دانش آموز در قالب همیاران پلیس با مجموعه پلیس راهور این استان همکاری دارند و این قشر از جامعه از ابتدای سال تاکنون با قوانین راهنمایی و رانندگی آشنا شده اند.
 

سرتیپ دوم پاسدارمهدیان نسب اظهار داشت: بررسی های آماری از سوی مرکز تحقیقات ناجا نشان داده که 86 درصد از والدین در صورت ارتکاب تخلف از تذکرات فرزندان استقبال می کنند و حتی به فرزند خود نیز رعایت قوانین در تمامی مسایل را توصیه می کنند.
 

وی،از تمهیدات امنیتی این پلیس در ایام پایانی سال و تعطیلات عید خبر داد و افزود: گشت های آشکار و پنهان پلیس در این ایام افزایش می یابد.
 

فرمانده انتظامی استان همدان، از هموطنان خواست تا هنگام مسافرت، همسایگان و بستگان مورد اعتماد خود را مطلع کرده و از دادن کلید منزل به افراد ناشناس پرهیز کنند.
 

وی بیان کرد: همه ساله با نزدیک شدن به روزهای نوروزی شاهد افزایش ورود مواد محترقه به استان بوده ایم که برای جلوگیری از ورود اینگونه مواد نظارت در راه های ارتباطی بیشتر شده است.
 

فرمانده انتظامی استان همدان تاکید کرد: آمارهای دلخراشی از بروز سوانح ناگوار به علت استفاده از مواد محترقه وجود دارد که علاوه بر خسارت جانی خانواده ها را در ایام عید داغدار و سیاه پوش کرده است.
 

وی ادامه داد:تعداد کشته شدگان حوادث رانندگی در جاده ها نیز در سال جاری90 نفرکمتر از سال گذشته بوده در حالیکه تصادفات شهری 10 درصد رشد داشته است که علت اصلی آن نیز رعایت نکردن قانون از سوی شهروندان است.

 

وی با بیان اینکه میزان کشفیات مواد مخدر در استان همدان 30 درصد بیشتر از میانگین کشوری است ادامه داد:در بحث اقتصاد مقاومتی نیز پلیس همواره در مقابل قاچاقچیان کالا ایستاده و در بخش کشف این کالاها نیز دستاوردهای خوبی کسب شده است.

 

مهدیان نسب افزود:در سالجاری بیش از شش هزار نفر نیرو به منظور تامین امنیت استان در ایام نوروز و چهارشنبه سوری آماده باش بوده و تامین امنیت مردم و دفاع از حقوق آنها را از مهمترین وظایف خود می دانند.

 

وی با بیان اینکه پلیس مخالف شادی و نشاط در بین مردم نیست افزود:وظیفه پلیس مقابله با افرادی است که از قانون سرپیچی کرده و نظم عمومی را بر هم می زنند.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 352714

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha