خدمت به خانواده شهدا افتخار بزرگی است

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به نقش شهدا در اقتدار نظام جمهوری اسلامی گفت: خدمت به خانواده شهدا افتخار بزرگی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، حجت الاسلام علی خاتمی درجمع کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگر استان زنجان اظهار داشت: کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران که اکثر آنان جزو خانواده های شهدا و ایثارگران هستند باخدمت رسانی به این قشر ارزشمند در جهت پاسداری از ارزش های انقلاب گام بر می دارند.


وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با ایثار و شهادت به پیروزی رسید یادآورشد: جامعه هدف بنیاد شهید یکی از افضل ترین افراد به شمار می روند و هریک از بازماندگان خانواده های شاهد و ایثارگر یک سنگردار هستند.
 

حجت الاسلام خاتمی تاکیدکرد: خدمت به این افراد نعمت بزرگی است که پروردگار نصیب کارکنان بنیاد شهید کرده است.
 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان یادآورشد: باید برای حل مشکلات خانواده های شاهد و ایثارگر صبور بود چراکه آنان حق بزرگی برهمگان دارند و باید از آن ها به عنوان سرمایه های موجود حفاظت شود.


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان نیز با بیان اینکه 44 هزار نفر تحت پوشش این بنیاد هستند گفت: با وجود کمبود اعتبارات ابلاغ شده این نهاد با 157 پرسنل فعال خدمات ارزنده ای را در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم ارباب رجوع انجام داده است.
 

امیرعلی نیک بخش بااشاره به اینکه امسال یکهزارو 300 یادواره شهدا در استان برگزار شده است، افزود: معرفی 231 نفر جهت اشتغال، ارایه وام مسکن به هزارو 800 نفر، ارایه وام صندوق شاهد به یکهزارو 300 نفر به میزان 72میلیارد ریال از برنامه های اجرا شده در سال 92 بوده است.
 

به گزارش روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان، وی ادامه داد: 13 درصد از کل شهدای کشور در اسفند ماه به شهادت رسیده اند و به عبارتی زمانی که مردم به استقبال بهار می رفتند شهدا در انتظار شهادت بودند از این رو 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا همچون ماه محرم ارزشمند است.
 

گفتنی است، در پایان این مراسم از چهار نفر که در 22 اسفند ماه سال جاری با 30 سال خدمت صادقانه به بازنشستگی نایل آمدند تقدیر شد.
 

پایان پیام/

 

کد خبر 352779

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha