ضرورت ترویج اقتصاد مقاومتی با نگاه به فرهنگ فاطمی

خبرگزاری شبستان: مدیر کل تبلیغات اسلامی کردستان، با اشاره به فرا رسیدن ایام فاطمیه بر ضرورت ترویج اقتصاد مقاومتی با نگاه به فرهنگ فاطمی در سطح استان تاکید کرد.

حجت الاسلام مسعود صفی یاری مدیر کل تبلیغات اسلامی کردستان، به خبرنگار شبستان در سنندج گفت: تبلیغ و ترویج اقتصاد مقاومتی با استفاده از اقتضائات و شرایط خوب استان با نگاه فرهنگ فاطمی و الگوپذیری از سبک زندگی اسلامی حضرت زهرا(س) براساس قرآن، وحدت، انسجام اسلامی و رهبری در سراسر استان باید محقق شود.


وی افزود: براساس سیاستگذاری های ستاد شئون باید پیام های عید نوروز را با نگاه فاطمی به مردم در سال جدید اعلام کنیم به نحوی که نگاه مردم هم تغییر یابد.


مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان، اظهار داشت: لازم است به کارهای ضد فرهنگی که انجام می‌شود تذکر دهیم چون بی توجهی به این امر منجر به نبش قبر فرهنگ طاغوتی به صورت ناخواسته خواهد شد.


وی اعتقادات و اخلاقیات فرهنگی مردم را از برنامه‌های ثابت ستاد شئون در جبهه فرهنگی انقلابی و مبحثی از چشم انداز نظام و مطالبات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) دانست.


این مقام مسئول، در ادامه با بیان اینکه فضای فاطمی و گفتمان‌ فاطمه شناسی از امروز در استان آغاز و تا 31 فروردین ماه ادامه دارد تصریح کرد: این اقدام ازمصوبات شصت و دومین ستاد شئون فرهنگی بوده و در راستای بهره گیری از فرصت مغتنم ایام اول و دوم فاطمیه و همچنین ولادت حضرت زهرا(س) انجام می شود.


حجت الاسلام صفی یاری، خاطرنشان کرد: محوریت قرار دادن بیان فضائل و تبیین زوایای شخصیتی حضرت زهرا(س) به ویژه با محوریت سبک زندگی اسلامی و اقتصاد مقاومتی در مراسم و محافل فاطمی و پرهیز از ورود در مسائل اختلافی نیز از دیگر مصوبات ستاد ساماندهی شئون فرهنگی استان بوده است.
 

پایان پیام/

کد خبر 352841

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha