تعهد 55 میلیار ریالی خیران هلال احمر در کمک به نیازمندان

خبرگزاری شبستان: معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمراستان اصفهان، با اشاره به برگزاری همایش خیرین هلال احمر، گفت: خیرین در این همایش 55 میلیار ریال برای کمک به نیازمندان متعهد شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اصفهان، علیرضا سلیمی، معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمراستان اصفهان، امروز(24 اسفند) در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه 42 هزار نفر عضو معاونت داوطلبان هلال احمر استان اصفهان هستند، گفت: عضویت در هلال احمر بدون محدودیت است و افراد علاقه مند به فعالیت های بشر دوستانه می توانند عضو جمعیت هلال احمر بشوند.

 

وی افزود: از اقشار مختلف همانند پزشان، مهندسان، معلمان و مواردی از این قبیل عضو داولب هلال احمر هستند که خدمات بشر دوستانه مرتبط با رشته خود را به مردم ارائه می کنند.

 

وی با اشاره به همکاری خیران در راستای اهداف هلال احمر، گفت: همایش خیرین هلال احمر امسال در اصفهان برگزار شد و خیرین در این همایش 55 میلیار ریال برای کمک به نیازمندان متعهد شدند.

 

سلیمی، ادامه داد: کمک های خیرین در پاسخ به نیازهای نیازمندان در سراسر استان، احداث مراکز خدماتی همانند پایگاه های امداد جاده ای صرف می شود که از میان این میزان کمک یک خیر احداث ساختمان خدمات امداد جاده ای در شهرستان آران و بیدگل را انجام داده است.

 

وی با اشاره به کمک های طول سال خیرین برای بیماران نیازمند، تصریح کرد: امسال خیرین پنج میلیارد ریال برای کمک به بیماران نیازمند به هلال احمر کمک کرده اند که در این طرح بیمار به خیر معرفی شده و خیر هزینه های درمانی او را تا حد توانایی پرداخت کرده است.

 

اعزام کاروان سلامت به مناطق محروم

 

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمراستان اصفهان با اشاره به اعزام گروه امدادی و فرهنگی به مناطق محروم خبرداد و گفت: این کار با اعزام نیروهای امدادی و درمانی احت عنوان کاروان سلامت انجام می شود.

 

وی افزود: کاروان های سلامت به داخل استان و خارج استان اعزام می شوند که امسال یک گروه به استان سیستان و بلوجستان اعزام و با همکاری هلال احمر آن استان خدمات درمانی به بیماران ارائه شد که تا پایان طرح 4 هزار نفر از این خدمات بهره برده اند.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 353102

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha