طرح راهنمایی مسافران نوروزی در ایلام کلید خورد

خبرگزاری شبستان: چهاردهمین مرحله طرح راهنمایی مسافران نوروزی با حضور اعضای ستاد این طرح همزمان با سراسر کشور کار خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، محمد سلیمانی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام، صبح امروز(25 اسفند) در همایش اعضای ستاد راهنمایی مسافران نوروزی در ایلام، گفت: این طرح از امروز تا 15 فروردین سال 93 در مناطق مختلف این استان اجرا می شود.


وی، اظهار کرد: در اجرای طرح مذکور 438 نفر از اعضای جوانان و 45 نفر از پرسنل جمعیت این استان در ایام تعطیلات نوروز در قالب ارائه خدمات فعالیت می کنند.


سلیمانی، با اشاره به اینکه طرح راهنمایی مسافران نوروزی با شعار ایمنی و سلامت مسافران نوروزی اجرا می شود، افزود: در این طرح 17 پایگاه در ورودی و خروجی شهرستان های استان و 2 پایگاه ویژه در نقطه ایثار مهران و شرهانی دهلران مستقر خواهند شد.


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام، همچنین 15 پست ثابت امداد و نجات، 2 پست موقت و 3 پست سیار در مناطق حادثه خیز استان با حضور امدادگران و نجات گران این جمعیت آماده امداد رسانی در مواقع حوادث و سوانح هستند.


وی، یکی از نهادهای خدمت رسان را هلال احمر عنوان کرد و یادآور شد: این نهاد عام المنفعه با پشتوانه جوانان و داوطلبان در تمامی عرصه های مختلف و در بروز حوادث، سوانح و همچنین با اجرای طرح های متنوع خدماتی و فرهنگی بدون هیچ گونه چشم داشتی فعالیت می کنند.


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان و دبیر این ستاد، نیز در این همایش از آمادگی اعضای عضو این ستاد برای ارائه خدامات نوروزی به مسافران خبر داد و گفت: خوشبختانه از آغاز تشکیل این ستاد تاکنون دستگاه ها و نهادهای مختلف برنامه های متنوعی را برای ارائه خدمات به مسافران و گردشگران نوروزی به این استان اعلام کردند.


عبدالمالک شنبه زاده، خاطرنشان کرد: همه دستگاه ها، نهادهای فرهنگی و اجرایی بایستی با همکاری و هماهنگی همدیگر برای معرفی هرچه بهتر استان و بیان قابلیت ها و توانایی های آن تلاش کنند.


پایان پیام/
 

کد خبر 353285

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha