«سفر به دیگر سو» را گوش می‌دهم/ نیچه و رومن رولان می‌خوانم

خبرگزاری شبستان: شوالیه آواز ایران گفت: در تعطیلات نوروز نمی‌توانم به مخاطبان بگویم چه اثری از من را گوش بدهند اما خودم «سفر به دیگر سو »را گوش می‌دهم و کتاب‌های رومن رولان و نیچه را مطالعه می‌کنم.

شهرام ناظری، شوالیه آواز ایران در پاسخ به این سوال که اگر می‌خواهید از آثارتان کاری را به مردم پیشنهاد بدهید که در ایام نوروز گوش بدهند کدام اثر را انتخاب می کنید؟ به خبرنگار موسیقی خبرگزاری شبستان گفت: من نمی‌توانم به کسی بگویم کدام‌یک از کارهایم را گوش بدهد چون این کار سختی است.

 

شوالیه آواز ایران در پاسخ به این سئوال که خودشان چه اثری را گوش می‌دهند؟ اظهار داشت: اگر کسی به من بگوید چه کاری گوش می‌دهید می‌گویم کار «شاهنامه» که صددرصد منتشر نشده است و «سفر به دیگر سو» را گوش می‌دهم.

 

شهرام ناظری در پاسخ به این سوال که چه کتابی مطالعه می‌کنید، گفت: من آثار رومن رولان، فردریش نیچه را مطالعه می‌کنم، اما مدت‌هاست که کتاب یا رمان ایرانی نخوانده‌ام.

 

وی درباره اینکه علاقه‌مند به شعر کلاسیک ایران است یا نو کدام را مطالعه می‌کند، اظهار داشت: هم شعر معاصر را دوست دارم هم شعر کلاسیک را؛ شعر، شعر است، نو و کهنه ندارد، اثری خوب است که محتوایش عالی باشد.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 353317

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha