برگزاری فعالیت‌های فرهنگی در ایام نوروز با محوریت ایام فاطمیه

خبرگزاری شبستان: معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان، اظهار داشت: با توجه به تقارن نوروز ۹۳ با شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) فعالیت‌های فرهنگی در ایام نوروز با محوریت ایام فاطمیه برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اصفهان، محسن رنجبر، معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان، امروز "25 اسفند" در نشست خبری با اصحاب رسانه اصفهان با اشاره به فرا رسیدن پایان سال و ضرورت آمادگی برای استقبال از بهار از آمادگی شهردای اصفهان برای پذیرایی از بهار و همراهان بهاری خبر داد و گفت: با توجه به تقارن نوروز 93 با ایام فاطمیه تمام شئونات با این ایام را در نظر گرفته و فعالیت‌های فرهنگی در ایام نوروز را با محوریت فاطمیه برگزار می کنیم.

 

وی ادامه داد: با توجه به پیش بینی های صورت گرفته، در زمان اوج حضور مسافران نوروزی در اصفهان، 150 هزار نفر شب خواب در اصفهان خواهیم داشت.

 

وی با بیان اینکه هتل ها و مراکز سنتی اسکان مسافران در اصفهان، حداکثر 10 هزار تخت دارند، خاطر نشان کرد: اسکان مهمانان نوروزی از اهم فعالیت های این معاونت است.

 

رنجبر افزود: ظرفیت همه خوابگاه های داخل شهر و ورزشگاه ها برای اسکان مسافران آماده شده و با توجه به وجود 20 هزار خانه استیجاری برای اسکان موقت مسافران، در این زمینه مشکلی به وجود نمی آید.

 

وی تصریح کرد: باغ فدک به عنوان محلی جهت استقرار چادر خواب در نوروز 93 بوده اما سیاست کلی ستاد اسکان مسافران در هتل‌ ها و مهمان‌ پذیرها و مسافرخانه ‌ها و در مرحله بعدی در مدارس آموزش و پرورش و منازل استیجاری می باشد به طوری که 40 محل اقامتی در این زمینه پیش بینی شده است.

 

وی عنوان کرد: در 13 کمیته ستاد خدمات سفر، تمام هماهنگی ها و تقسیم کارهای مورد نیاز برای خدمت رسانی به مسافران انجام شده است.

 

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان، اظهار داشت: برای هدایت و راهنمایی مسافران در هشت ایستگاه در اطراف ورودی های شهر اصفهان به مسافران خدمات ارائه می شود.

 

وی به برگزاری تورهای اصفهان گردی مستقر در باغ فدک اشاره کرد و یاد آور شد: همه مسافران و مردم اصفهان برای آشنایی با تاریخ اصفهان می توانند با مراجعه به این محل از این خدمت استفاده کنند.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 353353

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha