نصب المان‌های نوروز 93 با محوریت حضرت زهرا(س)

خبرگزاری شبستان: مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اراک از نصب المان‌های نوروز 93 با محوریت حضرت زهرا(س) در سطح شهر اراک خبر داد.

فاطمه عسگری، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اراک ضمن تبریک فرا رسیدن سال جدید گفت: از شب گذشته نصب المان‌های سطح شهر آغاز شده و این المان‌ها با محوریت حضرت زهرا (س)، نوروز و حجم سبز طراحی و در حال نصب در سطح شهر است.

 

وی با بیان اینکه نوروز امسال با ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) متقارن شده است، ادامه داد: باید برنامه ها و کارهای در شان و مقام این بانوی بزرگ و حفظ حرمت این ایام باشد که این سازمان در این راستا به طراحی المان هایی در این خصوص نیز پرداخته است.

وی افزود: المان‌های که از سنوات قبل بوده نیز بازسازی و ترمیم شده و در نقاط مشخص جانمایی می‌شود.


مدیر عامل سازمام زیبا سازی شهرداری اراک اضافه کرد: این سازمان سالی پر از نشاط و سلامتی را برای کلیه شهروندان عزیز آرزو و کلیه پرسنل سازمان تمام تلاش خود را در آماده سازی شهر برای استقبال از بهار به کار گرفته تا محیطی آرام و دلنشین را برای شهروندان به ارمغان بیاورند.

 

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به اهمیت حفظ محیط زیست و فضای سبز بیان کرد: همه باید در حفظ و نگهداری محیط های آماده شده با سازمان زیباسازی همکاری کنیم تا شهری زیبا و نوروزی دلنشین برای خود و دیگران رقم زده شود.


پایان پیام/
 

کد خبر 353991

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha