سبک زندگی فاطمی بهترین نمونه سبک زندگی اسلامی است

خبرگزاری شبستان: رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم شعبه اصفهان، سبک زندگی فاطمی را بهترین نمونه سبک زندگی اسلامی دانست.

حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم شعبه اصفهان، به خبرنگار شبستان در اصفهان گفت: سال جاری به نوعی سال فاطمی است چرا که ابتدا و انتهای آن با ایام فاطمیه همزمان است و باید از این فرصت برای تبیین سیره و روش این بانوی پاکدامن استفاده کرد چرا که حضرت زهرا(س) در بعد فردی و اجتماعی بهترین الگوی بشریت است.

 

وی ادامه داد: در شخصیت این بانوی بزرگوار ویژگی های بی نظیری وجود دارد که سخنرانان و مبلغان باید آنها را برای همگان به ویژه جوانان تبیین کنند و به آنها بفهمانند که با الگوگیری از حضرت زهرا(س) می توانند در تمام امورزندگیشان موفق باشند.

 

حجت الاسلام ارزانی، افزود: در راستای تبیین شخصیت حضرت زهرا(س) و معرفی شخصیت ایشان همزمان با ایام فاطمیه 210 مبلغ از استان اصفهان به هفت استان کشور اعزام کردیم که این مبلغان در قالب سخنرانی، حلقه های معرفتی و تبلیغ چهره به چهره، شخصیت حضرت زهرا(س) را تبیین می کردند.

 

وی افزود: مهم ترین پیام نامگذاری سالجاری"اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مقاومت جهادی"، تلاش و کوشش فراوان آحاد مردم و مسئولان در راستای پیشرفت بیش از پیش کشور در عرصه اقتصاد و فرهنگ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

 

حجت الاسلام ارزانی گفت: در سال جاری، ملت ایران با وحدت اسلامی و تلاش همه جانبه در راستای توسعه و پیشرفت اقتصادی و فرهنگی کوششی مضاعف خواهند داشت و در راستای سازندگی بیش از پیش ایران، حماسه ای به یادماندی خواهند آفرید.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 356035

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha