حضور بیش از یک میلیون زائر در طرح نشاط بهاری در استان یزد

خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد، از حضور یک میلیون و 200 هزار زائر و مسافر در طرح نشاط بهاری در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه استان خبر داد.

حجت الاسلام محمود میرجلیلی، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد، در گفتگو با خبرنگار شبستان از یزد، با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری در 51 امامزاده و بقعه متبرکه در سطح استان گفت: در مجموع یک میلیون و 200 هزار نفر زائر و مسافر در این طرح شرکت کرده اند.

 

وی با اشاره به برگزاری مراسم سال تحویل در 48 امامزاده و بقعه متبرکه استان افزود: این مراسم نیز با حضور 150 هزار نفر در امامزادگان استان برگزار شد.

 

میرجلیلی، افزود: طرح آرامش بهاری با حضور 28 مبلغ اعزامی از قم و با همکاری 50 نفر از مبلغان بومی سطح استان در سطح امامزادگان و بقاع متبرکه استان برگزار شد.

 

وی با اشاره به برپایی 17 خیمه معرفت در سطح امامزادگان استان تصریح کرد: در مجموع 30 هزار نفر در برنامه های مختلف این خیمه ها شامل پاسخگویی به سوالات شرعی و اعتقادی،غرفه های مشاوره، پرده خوانی، کودکان و... شرکت کرده اند.

 

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد، با بیان اینکه در مدت اجرای این طرح 6 عنوان بروشور در تیراژ 50 هزار نسخه در بین زائران و مسافران توزیع شده است افزود: این بروشورها در موضوعات عفاف و حجاب، ترویج فرهنگ وقف، معرفی موقوفات استان و... بوده است.

 

وی با اشاره به فراهم کردن امکانات اسکان در 44 امامزاده و بقعه متبرکه استان گفت: در مجموع بیش از 30 هزار نفر در امامزادگان و بقاع متبرکه استان اسکان موقت داشته اند.

 

میرجلیلی، افزود: در اجرای طرح نشاط تعالی 250 نفر به صورت افتخاری در امامزادگان استان به زائران خدمات ارائه کرده اند.

 

پایان پیام/


 

کد خبر 356127

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha