صدور قطعنامه علیه ایران دخالت آشکار در امور داخلی کشور است

خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: صدور قطعنامه اتحادیه اروپا علیه ایران اسلامی ظالمانه و دخالت آشکار در امور داخلی کشور ایران است.

حجت الاسلام داود چمانی، معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک در خصوص صدور قطعنامه علیه ایران و دخالت آشکار در امور داخلی آن گفت: دولت و مجلس به ویژه دستگاه دیپلماسی ایران و کمیسیون امنیت ملی مجلس باید پاسخ قاطع و در شأن ملت انقلابی ایران به اتحادیه اروپا بدهند و از بازگشایی و تاسیس دفتر اتحادیه اروپا در ایران اسلامی جلوگیری کنند که بازگشایی آن تاسیس لانه جاسوسی خواهد بود.


وی اظهار کرد: در طول دوران انقلاب و نظام اسلامی قطعنامه های زیادی بر علیه ایران صادر شده است اما ملت غیور ایران ثابت کرد تسلیم زورگویی های غرب و دولت های اروپایی نخواهد شد و با عزم ملی و مدیریت جهادی و فرهنگ انقلابی در برابر زیاده خواهی ها و تحریم و تهدید استکبار جهانی و صهیونیزم بین الملل خواهد ایستاد.


حجت الاسلام چمانی تصریح کرد: ایران کشور انقلابی و اسلامی و مستقل است و هیچ کشوری نباید به خود اجازه دهد تا در امور داخلی ایران دخالت کند تا چه رسد به اینکه برای این کشور راهبرد تعیین کند.


معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی اظهار کرد: راهبرد نظام اسلامی را اسلام و قرآن و مکتب اهل بیت(ع)و حاکم اسلامی یعنی ولی فقیه تعیین می کند و مردم انقلابی ایران نیز ثابت کردند در این مسیر ثابت و استوار و به عهد خویش پایبند خواهند بود.


وی خاطرنشان کرد: خوشبینی به غرب و اروپا ساده لوحی است آنها هرگز دست از دشمنی با ما بر نمی دارند زیرا هدفشان تجزیه ایران و راه اندازی انقلاب مخملین در این کشور است همانطوری که در جریان فتنه 78 و 88 دیدیم ، سران فتنه هم باید بدانند که با افتادن به دامن اروپا و غرب کاری از پیش نخواهند برد بلکه روز به روز در نزد مردم مؤمن و وفادار به انقلاب و رهبری منفورتر و منزوی تر خواهند شد.


پایان پیام/
 

کد خبر 356745

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha