فداکاری و ایثار همسران شهدا بالاتر از شهادت است

خبرگزاری شبستان: فرمانده سپاه الغدیر استان یزد، اظهار داشت: فداکاری و ایثار همسران شهدا در نقطه ای بالاتر از شهادت قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، سردار بسیجی اکبر فتوحی، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد، امروز(24 فروردین) در دیدار با خانواده های مرحوم محمد و محمود جعفری که به مناسبت هفته سلامت و روز تکریم از مادران و همسران شهدا برگزار شد گفت: همسران شهدا و جانبازان در قله های فداکاری و ایثار قرار دارند.

 

وی از شهادت به عنوان نقطه اوج زندگی انسان یاد کرد و ادامه داد: اما بالاتر از این نقطه اوج فداکاری و ایثارگری همسران شهدا می باشد.

 

فتوحی، ضمن تقدیر از صبر و شکیبایی مادران و همسران شهدا در برابر مشکلات افزود: زنان شهیدان و جانبازان در ثواب ایثارگری همسرانشان شریکند و شما به عنوان همسر این مرحوم که در نزد خدا تقریب و جایگاه ویژه ای دارید برای همسنگران راه این مرحوم دعا کنید.

 

وی با بیان اینکه روشنگری و بیدار و اطاعت از رهبری تنها راه مقابله با تهاجم دشمن است، اظهار داشت: سلامت دین از تهاجمات دشمنان حفظ کرده و آنان را در عرصه های نظامی اقتصادی و تحریم ها ناکام گذاشته و این شکست، مبارزه را به عرصه فرهنگی سوق داده است.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 358198

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha